کد خبر: 48092 | زمان مخابره: 14:21:36 - شنبه 9 خرداد 1394 | بدون نظر | |

گرامیداشت امام راحل بزرگداشت خوبی هاست

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: گرامیداشت حضرت امام خمینی (ره) بزرگداشت خوبی ها و تکریم ارزش هاست.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد ایام شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام راحل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: امام خمینی (ره) درس عدالت خواهی و آزادگی را به آزادیخواهان جهان آموخت.

وی بیان کرد: امام راحل فرهنگ مهدویت را برای ملت مسلمان به ارمغان آورد و احیاگر بینش ناب اسلام محمدی (ص) بود.

وی گفت: منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در راستای تحقق آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی مورد بهره برداری قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، سکاندار انقلاب و هدایتگر نظام هستند.

وی همچنین از حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به عنوان سخنران آیین ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله کرمان خبر داد.

صدفی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ایام شعبانیه افزود: ستادهای شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام راحل به منظور هماهنگی و ساماندهی جشن ها و برنامه های آیین بزرگداشت امام خمینی (ره) تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: ۱۳ خرداد امسال مصادف با نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام (ره) است.

وی گفت: برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که جشن ها تا شب ۱۴ خرداد و از شب رحلت تا ۱۵ خرداد که توسط امام برای همیشه تاریخ عزای عمومی اعلام شده برنامه های گرامیداشت و بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: ۱۶ خرداد نیز آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جشن محوری این روز، ۱۷ خرداد در پارک مادر برگزار می شود.

وی گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در همه شهرستان ها، بخش ها و روستاهای دارای جمعیت، برنامه های اساسی پیش بینی کرده و برنامه ها در قالب های علمی، فرهنگی، هنری، نمایشی، رسانه ای، همایش و جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شود.

صدفی از اعزام پنج هزار زائر در روز ۱۴ خرداد به مرقد امام خمینی (ره) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

وی گفت: تولیدات تبلیغی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، سلسله نشست های معرفتی و بصیرت افزایی در راستای وظایف منتظران و شناخت بیشتر امام زمان (عج) نیز برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های ستاد ارتحال امام ۱۴ خرداد و یک روز بعد از نیمه شعبان به صورت بزرگداشت و پاسداشت برگزار می شود.

صدفی گفت: جشن های شعبانیه نمادی از عشق و معرفت ملت مسلمان به امام زمان (عج) است و مردم در جشن های شعبانیه بویژه نیمه شعبان حضور فعال و گسترده ای دارند.

وی اظهار کرد: جشن های شعبانیه مردمی و توسط هیات های مذهبی در مساجد، تکایا و نقاط مختلف شهر برگزار می شود و برگزاری ۵۰ جشن محوری در محلات و مراکز مختلف شهر پیش بینی شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها