کد خبر: 48089 | زمان مخابره: 14:18:36 - شنبه 9 خرداد 1394 | بدون نظر | |

بصیرت از دلایل موفقیت امام راحل بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، بصیرت و درک صحیح از اوضاع مملکت را از دلایل موفقیت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

به گزارش نشانه نیوز، آیت الله سید یحیی جعفری روز شنبه در دیدار اعضای ستادهای شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام راحل در کرمان با وی افزود: اگر بصیرت وجود نداشته باشد در هیچ کدام از امور پیشرفت نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: افرادی که استقامت می کنند طبق وعده خداوند در قرآن کریم پیروز خواهند شد.

وی به ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و آیین بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما در این روز شخصیت بزرگی را از دست دادیم که نظیر ایشان در تاریخ اسلام اندک است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امام خمینی (ره) عالمی دینی بود که با حمایت های اقشار مختلف توانست رژیمی با سابقه دو هزار ۵۰۰ سال را از هستی ساقط کند.

وی با تقدیر از خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در برگزاری آیین های مختلف افزود: آیینی که در سالروز رحلت امام خمینی (ره) برگزار می شود باید حساب شده، با نظم و برنامه ریزی باشد.

آیت الله جعفری اظهار کرد: شرکت در برنامه هایی مانند برگزاری جشن های شعبانیه یا بزرگداشت امام راحل باید مخلصانه باشد زیرا اگر کارها برای رضای خدا نباشد، خسران بزرگی به ما می رسد.

وی گفت: جمهوری اسلامی هدیه گرانبهایی است که نصیب ما شده و ما موظف هستیم آن را حفظ کنیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به خودجوش و مردمی بودن جشن های شعبانیه افزود: روال برگزاری این جشن ها در سال های گذشته تا حد زیادی ساماندهی شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در جشن های نیمه شعبان اظهار کرد: با وجود جمعیت زیاد مردم در شب نیمه شعبان نمی توان همه موارد را برای ایجاد نظم به طور کامل کنترل کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها