کد خبر: 55710 | زمان مخابره: 14:58:37 - یکشنبه 25 بهمن 1394 | بدون نظر | |

معاون استاندار کرمان اعلام کرد/ تصویب طرح گردشگری بُندر هنزاء

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: طرح گردشگری بندر هنزاء امروز با دو ضابطه به تصویب می رسد مشروط به اینکه چنانچه معترضی وجود داشته باشد، حقوق عشایر و مرتع داران توسط متقاضی اجرای طرح تامین شود.

به گزارش  نشانه نیوز، “ابوالقاسم سیف الهی” صبح امروز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: واگذاری زمین جهت احداث نیروگاه خورشیدی بین محدوده شهر ماهان و جاده قدیم ماهان که مصوبه کارگروه دارد، در دستور کار است.

وی افزود: طرح جامع تفضیلی شهر کشکوئیه رفسنجان که در سال ۹۱ تصویب شد و در سال ۹۳ مجددا به کارگروه آمد و اصلاحاتی باید انجام می شد که مشاور اصلاح کرده و در نهایت با بازنگری و بررسی های مجدد تصویب شده است.

سیف الهی تصریح کرد: طرح گردشگری بندر هنزاء قبلا در کارگروه گردشگری تصویب و در شورای گردشگری هم کلیات آن تعریف شده است، برای اینکه تصویب کاربری شود در کارگروه زیربنایی هم مورد تائید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح امروز با دو ضابطه به تصویب می رسد مشروط به اینکه چنانچه معترضی وجود داشته باشد حقوق عشایر و مرتع داران توسط متقاضی اجرای طرح تامین شود و همچنین پیوست زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست کشور هم ضمیمه آن شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها