کد خبر: 55707 | زمان مخابره: 14:56:50 - یکشنبه 25 بهمن 1394 | بدون نظر | |

در حوزه درمان کمبودها و مشکلاتی وجود دارد

استاندار کرمان گفت: هنوز در زمینه درمان کمبودها و مشکلاتی داریم و همچنان نیازمند احداث بیمارستان های جدید و نوسازی بیارستان های قبلی هستیم، بایستی با پیگیری های همه دستگاه ها این رتبه در حوزه درمان هم کسب شود.

به گزارش  نشانه نیوز، “علیرضا رزم حسینی” صبح امروز ۲۵ بهمن ماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: برخی دستگاه ها نسبت به تغییر بودجه ها اقدام نکرده اند اما شاید هنوز فرصت باشد با پیگیری های مجدد مواردیکه کاهش بودجه داشته است اصلاح شود و تبعیضی در استان به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم جلسات مربوط به کارگروه های زیربنایی را مدیران تشکیل دهند افزود: اتفاقات خوبی در استان رخ داده است و همه دستگاه ها مشارکت کرده اند اما به وزارت خانه های مطبوعه منعکس نشده است که باید خود دستگاه ها این اقدام را انجام دهند.

رزم حسینی بیان کرد: به نظر می رسد رتبه بندی مناسب استان در حوزه آموزش بوده است و ما هنوز در زمینه درمان کمبودها و مشکلاتی داریم و همچنان نیازمند احداث بیمارستان های جدید و نوسازی بیارستان های قبلی هستیم، بایستی با پیگیری های همه دستگاه ها این رتبه در حوزه درمان هم کسب شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: روسای هر دستگاه باید در شورای برنامه ریزی حضور یابند چراکه تصمیمات مهم و اساسی اتخاذ می شود و حتما باید حضور یابند، بنابراین پایان هر ماه این جلسات برگزار می شود و باید همه هماهنگ باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها