کد خبر: 58922 | زمان مخابره: 17:52:37 - یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان موجب تحول می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان تحول عظیمی را در این استان ایجاد می‌کند.

به گزارش  نشانه نیوز؛ ابوالقاسم سیف‌اللهی  در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اتفاقات خوبی برای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی افتاد که استاندار کرمان در نشست خبری فردا به تشریح دستاوردهای سفر می‌پردازد.

وی افزود: امکان ایجاد فرصت و اشتغال در حوزه گردشگری استان کرمان زیاد است و در جلسه چند نفره با رئیس جمهور به صورت جزء به جزء به مباحث متعدد از جمله هتل بام کرمان، کویر شهداد، ارگ بم، جنگل قائم، گلباف، واگذاری اماکن تاریخی و … پرداخته شد.

سیف‌اللهی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های خوب گردشگری هم در مناطق خبر بافت، هنزاء رابر، هتل بام کرمان قطعی و بسیاری از اختیارات به استان کرمان واگذار شد.

وی ادامه داد: واگذاری اختیارات به استان کرمان شاید به لحاظ اعتباری و ریالی نبوده باشد، اما نتایج خوبی را برای حوزه گردشگری ما خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان احداث راه‌آهن کرمان ـ سیرجان ـ بافت مصوب شد که علاوه بر بحث حمل بار در زمینه گردشگری و انتقال مسافر هم کاربرد دارد.

وی ابراز داشت: ایجاد باند دوم فرودگاه کرمان تحول عظیمی را ایجاد می‌کند و مرز هوایی جیرفت نیز در این سفر به تصویب رسید و علاوه بر آن تکمیل باند دوم جاده‌های اصلی استان شامل کرمان ـ بم، کرمان ـ زرند و دیهوک به خراسان قطعی شد و این محورها زیرساخت‌های گردشگری را فراهم می‌کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها