کد خبر: 58931 | زمان مخابره: 17:49:53 - دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

استان کرمان از سرمایه گذاری عمانی ها در صنعت هتلداری استقبال می کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مسئولان این استان از سرمایه گذاری عمانی ها در صنعت هتلداری کرمان استقبال می کند.

به گزارش  نشانه نیوز،  محمود وفایی در دیدار با مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری الزبیر کشور عمان افزود: هر نوع سرمایه گذاری خارجی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری به نفع صنعت گردشگری این استان است.
وی اظهار کرد: برگزاری نشست های مشترک بین ایران و گروه های سرمایه گذار خارجی می تواند منافع مشترکی برای هر دو طرف ایجاد کند.
وی با بیان اینکه بعد از توافق هسته ای روابط برای ایجاد تعامل و سرمایه گذاری در بخش های مختلف بسیار منسبط شده است گفت: پس از این اتفاق مهم، شرکت ها و نمایندگی های کشورهای متعددی پیشنهادهای زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ارائه کردند و این کشور را به عنوان هدف سرمایه گذاری مد نظر قرار داده اند.
وفایی با اشاره به اینکه کشور ما و این استان، بازاری جذاب و مکانی مناسب برای سرمایه گذاری است بیان کرد: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور از نظر جاذبه های فرهنگی و طبیعی در شمار سه استان برتر کشور است.
وی افزود: بیش از هفت هزار اثر تاریخی شناسایی شده و سه اثر تاریخی ثبت جهانی شده در استان کرمان قرار دارند.
وی با بیان اینکه دو اثر دیگر استان کرمان در تیرماه سال جاری به لیست فهرست میراث جهانی خواهند پیوست افزود: این استان دارای اقلیم چهار فصل است که می توانید در آن جنگل، کویر، قله های پربرف و اختلاف دمای بین ۶۰ تا زیر ۲۰ درجه را در فاصله کمتر از ۴۰ کیلومتر مشاهده کنید.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه این خطه بسیار مورد علاقه گردشگران خارجی و داخلی است بیان کرد: سابقه ورود گردشگران خارجی به این استان به سالیان بسیار دور باز می گردد.
وی به برگزاری اولترا ماراتن کویر لوت در کرمان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این ابرماراتن با حضور ۳۵ دونده از پنج قاره جهان برگزار شد و محمد انصال برترین دونده دنیا که نام او در کتاب گینس ثبت شده در این برنامه بین المللی حضور داشت.
وفایی افزود: کویر لوت امسال به عنوان نخستین اثر طبیعی از ایران، ثبت جهانی خواهد شد.
مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری الزبیر کشور عمان به منظور بررسی چگونگی سرمایه گذاری در زمینه هتل و معدن به استان کرمان سفر کرده اند.



ارسال نظر


آخرین خبرها