کد خبر: 58978 | زمان مخابره: 18:57:31 - سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

اجرای روگذر در چهارراه سمیه منطقی‌تر از زیرگذر است

شهردار کرمان با بیان این که اگر طرح روگذر چهارراه سمیه مصوب شود بهترین زمان اجرای آن، همین الان است، گفت: اجرای روگذر در چهارراه سمیه منطقی‌تر از زیرگذر است.

به گزارش  نشانه نیوز؛ علی بابایی اظهار کرد: تقاطع سمیه با همین سیستم بدون اینکه اطراف دستکاری شود و بافت تخریبی ایجاد کند، به شکل زیبایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تنها مسیر شرق و غرب یک‌طرفه در شهر کرمان افزود: با این تقاطع، ترافیک توزیع می‌شود اما تفاوت این پروژه با روگذر ولی‌عصر این است که عرض خیابان فردوسی خیلی بیشتر است.

شهردار کرمان با بیان اینکه تقاطع چهارراه سمیه نیز اگر روگذر شود باید همین الان انجام شود، تصریح کرد: این پروژه در روند ترافیک خیلی تاثیری نمی‌گذارد ولی می‌تواند همزمان با بقیه‌ی تقاطع‌های غیرهمسطح اجرا شود.

به گفته بابایی در سیستمی که قرارگاه خاتم اجرا می‌کند، پایه‌های تک‌ستونی احداث می‌شود که خیلی زیبا هستند و با یک نورپردازی خیلی شکیل درمی‌آیند؛ در ساخت تقاطع به ساختار چهارراه هم هیچ لطمه‌ای وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به نظر مشاور در کاهش تعداد شمع در اجرای روگذر گفت: با احتساب این مسئله، روگذر منطقی‌تر است؛ ضمن اینکه نگهداری روگذر هم برای ما خیلی راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

شهردار کرمان با بیان این که اگر شهروندی می‌خواهد در شهر تردد کند، باید امکانات حمل‌ونقل عمومی‌ را در اختیار داشته باشد، تصریح کرد: در مدیریت شهرها به این نتیجه رسیده‌ایم که در کنار مسائل دیگر، باید فرهنگ شهروندی و فرهنگ ترافیک را در نظر داشته باشیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها