کد خبر: 59276 | زمان مخابره: 18:08:38 - یکشنبه 9 خرداد 1395 | بدون نظر | |

معاون استاندار کرمان: آیین های ارتحال امام، مردمی برگزار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: باید تلاش کنیم آیین های بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) مردمی برگزار شود.

به گزارش  نشانه نیوز،  حمید ذکاء اسدی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) افزود: باید وضعیتی بوجود بیاوریم که توسط مردم و با عشق و علاقه مردمی این گونه مراسم صورت بگیرد.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند این انقلاب همه جای دنیا بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست و ۱۵ خرداد هم نقطه عطف نهضت اسلامی ماست و اگر اتفاق نمی افتاد شاید رسیدن به اهداف کند صورت می گرفت.
وی گفت: اگر ما سازمان، تشکیلات، حکومت، نظام مردم سالار ولایتی و نظام براساس منویات شرعی و قانونی در کشور داریم و ۳۷ سال پس از انقلاب با سربلندی و سرافرازی پیش بردیم، مدیون تلاش های امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری است.
معاون استاندار کرمان گفت: حکومت و نظام ما از نظر قانونی، اخلاقی و شرعی یک نظام عقیدتی و اسلامی و واجب است همه یاد امام راحل را گرامی بداریم و تلاش کنیم نسل جوان با سیره و اهداف امام خمینی (ره) کاملا آشنا شود.
وی اظهار کرد: تمامی مراسم و جلسات بزرگداشت ارتحال امام راحل برای شناخت قله رفیع و عظیمی است که امام خمینی (ره) برای رسیدن به اهداف ترسیم کردند.
ذکاءاسدی با بیان اینکه آن قله و اهداف چیست گفت: نسل جوانی که اکنون امام را به یاد ندارد و ۱۵ خرداد برای او شناخته شده نیست باید بداند برای چه این انقلاب صورت گرفت و امام چه مسیری را دنبال می کردند و الان کجای دامنه قرار داریم و چقدر مانده به قله برسیم.
وی اظهار کرد: ما در متن جامعه قرار گرفته ایم و اگر مراسمی که برگزار می کنیم این هدف را بشناساند که کجا هستیم تا چه تلاش کنیم تا به آن قله برسیم آن زمان ما موفق خواهیم بود.
معاون استاندار کرمان گفت: معضلات مختلف اجتماعی، اقتصادی و مشکلاتی را پیش رو داریم، همه در متن جامعه هستید و توده های مردم را می شناسید و سئوالات زیادی مطرح است.
وی افزود: اگر این مراسم موجب شناخته شدن اهداف و این که کجا هستیم و باید به کجا برویم باشد انشاءالله موفق می شویم و برنامه های فرهنگی و هنری به این سمت رهنمون شود.
ذکاءاسدی بیان کرد: همه دستگاه ها در برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنند و امیدواریم روح ملکوتی امام و شهدا از نحوه انجام کارهای ما راضی و خرسند باشند و رهبری را در رسیدن به دستورات از جمله اولویت امسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، یاری برسانیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها