کد خبر: 61760 | زمان مخابره: 11:02:10 - جمعه 26 شهریور 1395 | بدون نظر | |

۴ هزار میلیارد تومان میزان کالاهای صادراتی بخش کشاورزی شمال استان کرمان

عباس سعیدی اظهار داشت: با عنایت به اینکه کلیه متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بخش کشاورزی با مراجعه به سامانه بهینه یاب می توانند در خواست تسهیلات نمایند در استان کرمان بیش از ۸۰۰ واحد در سامانه بهینه‌یاب ثبت‌نام نموده که از این تعداد ۲۶۴ واحد به بانک معرفی شدند.

به گزارش نشانه نیوز، وی بیان داشت: ۲۲ واحد در استان کرمان به مرحله عقد قرارداد با بانک کشاورزی رسیده‌اند که ۴۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است و ۱۳ طرح نیز بزودی ازسوی بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: سرمایه ثابت جهت تکمیل طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ در صد و سرمایه در گردش برای کلیه واحد های تولیدی بخش کشاورزی که با ظرفیت کم کار می کنند در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد: استان کرمان در بخش کشاورزی رتبه نخست تولید و سطح زیر کشت پسته، گلخانه‌ها، گل‌محمدی و خرما و در تولید گردو رتبه دوم کشوری را دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان همچنین میزان کالاهای صادراتی بخش کشاورزی شمال استان کرمان را ۴ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: نیازمند خط ویژه اعتباراتی برای صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان هستیم.

سعیدی عنوان کرد: با توجه به وجود کم‌آبی در استان کرمان نیازمند اعتبارات بانکی برای کشت‌های جایگزین و استفاده از روش‌های نوین آبیاری هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها