کد خبر: 62124 | زمان مخابره: 9:26:38 - پنجشنبه 1 مهر 1395 | بدون نظر | |

سایپا با ۵۲۶ کیلو تریاک در جنوب کرمان متوقف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف ۵۲۶ کیلو و ۱۴۵ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران انتظامی پلیس امنیت عمومی استان و پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ ” محمد رضا پرواز ” گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری مأموران شهرستان جیرفت پس از روزها اقدام اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر از سمت شهرهای جنوبی به سمت مرکز استان آگاه شدند.

وی افزود: از این رو مأموران روز گذشته با انجام یک سری تمهیدات اطلاعاتی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت به یک دستگاه سایپا مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ پرواز بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۵۲۶ کیلو و ۱۴۵گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این عملیات اظهار داشت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان خاطرنشان کرد: عبور مواد مخدر در استان کرمان آسیب های اجتماعی فراوانی را بر مردم استان تحمیل کرده است،‌ از این رو پلیس با تمام توان به دنبال مبارزه با سوداگران مرگ است.

کشف۱۸۳ کیلو تریاک درعملیات تکاوران کهنوج

فرمانده یگان تکاوری ۱۱۶کهنوج از کشف۱۸۳کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ حامل مواد در عملیات پلیس یگان رزمی ۱۱۶ کهنوج خبر داد.

سرهنگ “مجید محمودی”  گفت: ماموران یگان رزمی ۱۱۶ کهنوج با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی در جنوب استان از تردد و ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان به شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان طی کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج – رودبارجنوب  به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

محمودی در ادامه اظهار داشت:راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار کرد اما با سرعت عمل ماموران خودرو وی متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۸ بسته تریاک به وزن ۱۸۳ کیلوگرم کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده به همراه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شهرستان کهنوج شدند.

فرمانده یگان تکاوری ۱۱۶کهنوج در پایان گفت:مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه کن کردن این پدیده شوم ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به نیروهای پلیس اعلام کنند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها