کد خبر: 62381 | زمان مخابره: 11:31:47 - چهارشنبه 7 مهر 1395 | بدون نظر | |

کسب رتبه‌های برتر کشوری تحقق سرمایه‌گذاری در صنعت جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این سازمان برای چندمین بار متوالی، رتبه‌های برتر حوزه تحقق سرمایه‌گذاری را در کشور کسب کرده است.

به گزارش نشانه نیوز، محمود اسکندری‌نسب اظهار داشت: در سال ۹۵ نیز مانند سال قبل با تلاش مجاهدانه کارکنان، این سازمان موفق به اخذ رتبه‌های برتر در حوزه تحقق سرمایه‌گذاری شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان بیان داشت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقایسه عملکرد چهار ماهه ابتدای سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، این سازمان توانسته است رتبه دوم رشد اشتغال با ۴۱۰ درصد و رتبه چهارم از لحاظ رشد تعداد با ۱۰۰ درصد در حوزه پروانه بهره‌برداری صادر شده را میان سازمان‌های کشور کسب کند.

وی افزود: حوزه‌های صنعت و معدن از مهم‌ترین ارکان در راستای توسعه اقتصادی جوامع هستند و اشتغال هدف اصلی این حوزه‌ها است که در نهایت رشد اقتصادی، رفع بیکاری و رفاه اجتماعی مردم آن جامعه را در پی دارد.

اسکندری‌نسب اظهار کرد: با اقداماتی که طی این سه سال انجام شده موانع زیادی که بر سر راه تولید وجود داشت حذف و اشتغال افزایش یافته که این آمار تأئید کننده آن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تاکنون ۱۹ طرح صنعتی و معدنی، تسهیلاتی به مبلغ ۲۴۶٫۸ میلیارد ریال از طریق ثبت‌نام در طرح کشوری رونق تولید دریافت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: با اقداماتی که در این طرح توسط سازمان و با کمک بانک‌های عامل انجام گرفته، به‌زودی شاهد راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل هستیم که در نخستین تأثیر آن، اشتغال ایجادی در منطقه افزایش می‌یابد.



ارسال نظر


آخرین خبرها