کد خبر: 62461 | زمان مخابره: 11:06:46 - یکشنبه 11 مهر 1395 | بدون نظر | |

رئیس کمیته ملی المپیک: بنگاه های اقتصادی گمشده ورزش ما هستند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بنگاه های اقتصادی گمشده ورزش ما هستند و اگر این کمک ها استمرار داشته باشد، شاهد موفقیت های بیشتری در صحنه های مختلف ورزشی خواهیم بود.

به گزارش نشانه نیوز، کیومرث هاشمی در آیین تجلیل از برخی قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو و افتتاح نسل جدید فروشگاه های رفاه در کرمان افزود: حمایت بنگاه های اقتصادی و تلاش هایی که انجام گرفت باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد و در نهایت به موفقیت رسیدیم.
وی گفت: تفاهم نامه ای که بین فروشگاه های زنجیره ای رفاه و کمیته ملی المپیک بسته شد با هدف حمایت و کمک به قهرمانان و مدال آوران ورزشی کشور بود.
رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که به تعهدات عمل شده و پس از آذربایجان شرقی و مازندران اکنون در آخرین استان یعنی کرمان مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار و این اقدام باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می شود.
وی گفت: تیم المپیک ایران مقام ۲۵ جهان را کسب کرد و در سه رشته کشتی آزاد و فرنگی (۵ مدال) که امشب نماینده آن سعید عبدولی حضور دارد و بیشترین سهم مدال را داشتیم، در وزنه برداری (۲ مدال) که سهراب مرادی برنده مدال طلای این رشته و در تکواندو و بخش بانوان کیمیا علیزاده در این آیین حضور دارند.
هاشمی اظهار کرد: در هیچ دوره المپیک هیچ کدام از بانوان نتوانستند روی سکو بروند و در ریو بانوان ما ثابت کردند با پوشش اسلامی نیز می توانیم مدال بیاوریم و پتانسیل بانوان ما بیشتر است.
وی گفت: کیمیا علیزاده به دیگر بانوان درس خودباوری را آموخت و اینکه بانوان ایرانی هم می توانند روی سکوی المپیک بایستند.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز در این آیین گفت: امشب به سه مناسبت جشن می گیریم؛ تجلیل و تقدیر از قهرمانان المپیک، تقدیر از قهرمانان پارالمپیک استان کرمان که درکشور رتبه اول شدند و همچنین افتتاح فروشگاه نسل جدید رفاه خواجوی کرمانی که پس از بازسازی و توسعه انجام می شود.
فرشید گل زاده کرمانی افزود: المپیک نامی بزرگ در تمام رویدادهای جهان است و بسیار خوشحالیم که ریاست کمیته ملی المپیک این فرصت تجلیل را در اختیار ما قرار داد و هیچ راهی نداریم جز اینکه کشور را با تلاش و کوشش بسازیم.
وی گفت: هدف ما مطرح کردن نام بزرگ ایران در حوزه های مختلف است و انشاءالله به جایگاه واقعی خود می رسیم.
وی اظهار کرد: علیرغم اینکه در تعهدات ما تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی نبود، استاندار کرمان خواستند که از آنها نیز تجلیل شود و ما افتخار می کنیم که از قهرمانان پارالمپیکی کرمانی نیز تقدیر می کنیم.
مدیرعامل شرکت رفاه گفت: فروشگاه نسل جدید رفاه در کل کشور برای عرضه خدمات بهتر دوشنبه و سه شنبه ها، ۱۰ قلم کالای اساسی را با سود صفر درصد عرضه می کند که با قدرت خرید و حذف واسطه ها با قیمت بسیار مطلوبی در اختیار مردم قرار می گیرد.
در این آیین که جمعی از مسئولان استان و مردم نیز حضور داشتند از قهرمانان المپیک از جمله سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی، سهراب مرادی دارنده مدال طلای وزنه برداری دسته ۹۴ کیلوگرم و کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز تکواندو و مهرو کامرانی مربی تیم ملی تکواندو بانوان در المپیک ریو ۲۰۱۶ با اهدای هدایایی تجلیل شد.
به قهرمانان و مدال آوران پارالمپیکی کرمانی نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
زهرا نعمتی دارنده مدال طلای انفرادی و مدال نقره تیمی تیراندازی با کمان، پیمان نصیری دارنده مدال برنز رشته دو و میدانی، عشرت کردستانی پرچمدار ایران در مسابقات و کسب رتبه پنجم والیبال نشسته، سمیه عباسپور کسب مقام چهارم رشته تیراندازی، مریم ایرانمنش مربی والیبال نشسته بانوان تیم ملی ایران، بتول خلیل زاده فرسنگی بازیکن تیم والیبال نشسته و کسب رتبه پنجم مسابقات پارالمپیک، ایمان فرحبخش مربی تیم والیبال پنج نفره اعزامی از ایران و کسب مقام دوم مسابقات ریو، محمدرضا مهنی نسب و صادق رحیمی با کسب مدال نقره در رشته فوتبال ۵ نفره نابینایان و سجاد مرادی قهرمان رشته دو نیمه استقامت آسیا ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک ۲۰۱۶ از استان کرمان هستند.
بازی های المپیک ۲۰۱۶ریو از ۱۵ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ و بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به طور رسمی از ۱۸ تا ۲۸ شهریور به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی



ارسال نظر


آخرین خبرها