کد خبر: 62855 | زمان مخابره: 10:33:27 - شنبه 24 مهر 1395 | بدون نظر | |

کشف جسدی در لوداب که وحوش آن را خورده بودند+ تصویر

کشف جسدی در لوداب که وحوش آن را خورده بودند+ تصویر.

به گزارش نشانه نیوز، مشاهدات حاکی از آن است که این جسد حداقل ۲ ماه در منطقه خالی از سکنه و سخت گذر کوهستانی در حوالی روستای تنگ‌پیواره لوداب بویراحمد به حال خود‌‌ رها شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،تعدادی از اهالی روستاهای اطراف و برخی نیروی نظامی و بسیج با حضور در مناطق صعب العبور منطقه این جسد را رویت کردند.
بعد از طی مسافتی صعب‌العبور به طول تقریبا هشت کیلومتر و با حضور فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک‌ اشتر و بسیجیان تابعه و همچنین چند نفر از اهالی روستاهای گردنگاه و تنگ‌پیواره در محل کشف جسد صحنه‌ای دلخراش و غیرقابل توصیف مشاهده شد.

مشاهدات حاکی از آن است که این جسد حداقل ۲ ماه در منطقه خالی از سکنه و سخت گذر کوهستانی در حوالی روستای تنگ‌پیواره لوداب بویراحمد به حال خود‌‌ رها شده است.

متاسفانه اکثر قسمت‌های بدن توسط وحوش کوهستان خورده شده بود و بقیه جسد نیز به دلیل تجزیه توسط حشرات و گرمای شدید از بین رفته و غیرقابل شناسایی بود.

در ‌‌نهایت با انتقال جسد به سردخانه لوداب و سپس یاسوج، برای طی مراحل قانونی و تشخیص هویت تحویل پزشکی قانونی شد.

ایلنا نوشت؛ یکی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: خانواده این فرد که ساکن دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه هستند شناسایی و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی افزود: جسد متعلق به مردی است که احتمالا حدود ۳۰ سال سن دارد. جسد این فرد در حاضر در پزشکی قانونی است.

177729_357



ارسال نظر


آخرین خبرها