کد خبر: 63648 | زمان مخابره: 7:31:58 - چهارشنبه 12 آبان 1395 | بدون نظر | |

زرند در آماده باش کامل است/ آغاز تحقیقات علمی روی گسل

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به آماده باش کامل زرند برای مقابله با زمین لرزه احتمالی گفت: انبارهای هلال احمر در منطقه تجهیز شده است.

به گزارش نشانه نیوز، ابوالقاسم سیف الهی اظهارداشت: امروز عملا تمرکز کامل روی امداد رسانی و وضعیت شهر زرند صورت گرفت و با حضور مسئولان هلال احمر تصمیماتی خوبی در خصوص اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

وی تاکید کرد: هر گونه پیش بینی در خصوص زمین لرزه تنها گمانه زنی های بی پایه اساس است و بهتر این است که مردم به جای این شایعات ابتدا به فکر مقاوم سازی خانه ها باشند در زمین لرزه های اخیر هم خانه های مقاوم آسیب ندیده اند و تنها خانه های فرسوده و غیر مقاوم دچار خسارت شده اند.

سیف الهی گفت: جای نگرانی وجود ندارد اما از مردم می خواهیم نه امشب و نه هیچ زمان دیگری زیر سقفی که غیر مقاوم است قرار نگیرند.

معاون استاندار کرمان افزود: پیگیری ها برای بازسازی خانه های صدمه دیده نیز ادامه دارد و عده ای از مجرب ترین کارشناسان و متخصصان زمین شناسی در حال مطالعه دقیق بر روی گسل زرند هستند.

وی از توزیع چادر در بین مردم خبر داد و اظهارداشت: البته در این طرح ما دنبال این هستیم که چادرها به دست افرادی برسد که نیاز واقعی دارند به همین دلیل امروز گروه های رصد و ارزیاب شکل گرفته است و کارها به خوبی در حال انجام است.



ارسال نظر


آخرین خبرها