کد خبر: 65105 | زمان مخابره: 10:55:39 - دوشنبه 13 دی 1395 | بدون نظر | |

۸۵ درصد خانوارهای جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید ثبت نام کردند

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: ۸۵ درصد خانوارهای این شهرستان ها از آغاز زمان ثبت نام کالابرگ نفت سفید در جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید ثبت نام کردند.

به گزارش نشانه نیوز، احمد سالاری ضمن تقدیر از ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و مردم منطقه جیرفت و عنبرآباد افزود: امیدواریم ۱۵ درصد باقی مانده سرپرست های خانوار این مناطق نیز نسبت به ثبت نام برای دریافت نفت سفید اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام کالابرگ نفت سفید با همکاری اداره پست از ابتدای تیرماه سال ۹۵ آغاز شده است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: شماره سهمیه نفت سفید زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق گرمسیر جیرفت و عنبرآباد نیز اعلام شده است.
وی تصریح کرد: خانواره های یک و ۲ نفره شهری و روستایی کالابرگ ۳۰۵، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ ۲۰۵، خانوارهای پنج و ۶ نفره کالابرگ ۵۰۵ و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن با کالابرگ شماره ۱۰۵ می توانند تا پنجم اسفند سال جاری برای هر قطعه به میزان ۲۲۰ لیتر نفت دریافت کنند.
وی ادامه داد: در مناطق سردسیر کالابرگ قطعه شماره چهار ۳۰۴ برای دریافت نفت توسط خانواره های یک و ۲ نفره، خانواره های سه و چهار نفره کالابرگ ۲۰۴، خانوارهای پنج و ۶ نفره کالابرگ ۵۰۴ و خانوارهای هفت نفر و بیشتر از آن کالابرگ شماره ۱۰۴ تا تاریخ ۱۵ مرداد سال جاری است.
سالاری گفت: ۵۷ فروشندگی نفت سفید شهری، روستایی و عشایری در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد خدمات ارائه می کنند.
وی افزود: در زمینه گران فروشی و تخلفات فروشندگی نفت سفید مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد می توانند گزارش های خود را به شماره تلفن های ۱۲۴ و ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.
وی ضمن تقدیر از همکاری اداره پست در زمینه ثبت نام و تحویل کالابرگ نفت سفید بیان کرد: اداره پست این منطقه برای رفاه بیشتر مردم تعداد شعب خود را افزایش داده تا مردم با صف های طولانی ادوار گذشته مواجه نشوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها