کد خبر: 65163 | زمان مخابره: 15:28:03 - چهارشنبه 15 دی 1395 | بدون نظر | |

استاندار کرمان: همه شخصیتهای ملی و استانی برای توسعه استان همکاری دارند

استاندار کرمان گفت: استان کرمان امروز شرایطی را فراهم کرده است که همه شخصیت های عالی مقام ملی و استانی برای توسعه فرهنگی و اقتصادی استان همکاری دارند.

به گزارش  نشانه نیوز،  علیرضا رزم حسینی  در دیدار مسئولان استان با آیت الله موحدی کرمانی در محل دانشگاه پیام نور تهران افزود: سال گذشته فعالان سیاسی معتقد به نظام و قانونی، منشور همدلی و همزبانی را نوشتند و آن را امضا کردند و در رفاقت، رقابت خوبی را در عرصه انتخابات داشتند.
وی از آیت الله موحدی کرمان به عنوان روحانی مبارز یاد کرد و گفت: سیاست استان کرمان در دولت تدبیر و امید این بوده که بر محور شعار ولایت و توسعه حرکت کنیم و معتقدیم همه مردم ولایت مدار هستند و انگیزه پدید آمدن انقلاب اسلامی نیز توسعه و پیشرفت بوده است.
وی بیان کرد: مثلث توسعه اقتصادی نیز برای ایجاد همگرایی در مسیر توسعه در استان کرمان اجرایی شده است و با این اقدام حجم قابل توجهی سرمایه گذاری در استان انجام شده است.
استاندار کرمان با بیان اینکه در ۹ ماه امسال بیش از ۳۳ هزار شغل را در سطح استان اجرایی شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران خدمات زیربنایی بسیار زیادی را در روستاها انجام داده اما مردم توانمند نشده اند.
وی افزود: در مهرماه سال ۹۳ با همکاری بنیاد مستضعفان موافقت نامه شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج اجرایی شد که دستاوردهای بسیار خوبی را به دنبال داشته است که در این راستا امنیت این شهرستان ۷۰ ردصد ارتقا یافته و میزان ساخت و ساز نیز در این شهرستان افزایش یافته است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان ادامه داد: امروز در استان کرمان ۱۶ موسسه ملی برای توسعه استان کرمان وارد عرصه شده اند.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز گفت: خوشبختانه همدلی بسیار خوبی در استان کرمان وجود دارد و این امر به موفقیت های استان در حوزه های مختلف کمک بزرگی کرده است.
حسین امیری خامکانی افزود: در مجمع نمایندگان استان کرمان خارج از نگاه سیاسی تلاش کرده ایم که در مسیر توسعه همراه استاندار باشیم و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
وی خاطرنشان کرد: در دولت نیز تلاش کرده ایم که اختیارات مورد نیاز به استاندار کرمان واگذار شود.
وی با اشاره به اینکه آرامش سیاسی و اجتماعی موجود در استان کرمان زمینه لازم برای به فعل رساندن ظرفیت های این استان را فراهم کرده است، ادامه داد: این اقدام می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد.
نماینده مردم زرند و کوهبنان بیان کرد: اگر در کشور آرامش سیاسی حاصل شود و جناح ها و گروه ها با سعه صدر حرکت کنن، فرصت ها را از دست نخواهیم داد و زمینه اشتغال زایی از این ظرفیت ها فراهم می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها