کد خبر: 65636 | زمان مخابره: 9:38:54 - چهارشنبه 6 بهمن 1395 | بدون نظر | |

تدارک سه هزار برنامه ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ۳ هزار برنامه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر شهرها و روستاهای استان کرمان پیش بینی شده است.

به گزارش نشانه نیوز،  مهدی صدفی  در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ۲۴ کمیته تخصصی و کارگروه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کرمان تشکیل شده که در برگیرنده تمام اقشار جامعه است.
وی بیان کرد: شعار دهه فجر امسال ‘گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی’ است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه هایی در قالب فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، رسانه ای و افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی در این ایام برگزار می شود.
وی افزود: برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر انقلاب اسلامی، همایش بصیرت افزایی با گفتمان انقلاب اسلامی، نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم میهمانی لاله ها، همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و رژه موتوری نیروهای مسلح و غیره از جمله برنامه های پیش بنی شده در ایام دهه فجر در استان کرمان است.
وی اظهار کرد: برنامه های دهه فجر به طور رسمی از روز ۱۲ بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور با سخنرانی وزیر کشور در محل مصلی امام علی (ع) آغاز می شود.
صدفی اظهار کرد: ویژه برنامه جشن انقلاب در شامگاه ۲۱ بهمن همراه با نورافشانی در میدان خواجوی کرمان از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می شود و مردم استان کرمان همراه با ملت ایران به یاد شبهای انقلاب فریاد الله اکبر سر می دهند.
وی با بیان اینکه همایش و اجتماع روز ۲۲ بهمن مظهر شکوه، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمان راس ساعت ۹ صبح از چهار راه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می شود و حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور سخنران این مراسم خواهد بود.
وی ادامه داد: در این روز برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی برگزار می شود و سپس راهپمایان برای شرکت در آیین وحدت بخش نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان حضور پیدا می کنند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: ملت ایران با انقلاب خودشان راه عدالت خواهی را برای همه ملت های مستضعف باز کردند و هرگز ایام پیروزی انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی تک بعدی نبود افزود: انقلاب اسلامی انقلاب ارزشی، معنوی و الهی است که با تکیه بر ایدئولوژی و تعالیم حیات بخش اسلام به پیروزی رسید.
صدفی تصریح کرد: دهه فجر ایام تکریم ملت ایران و بازخوانی ارزشهای انقلابی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
مردمی کردن جشن های انقلاب، شادی و نشاط در برنامه ها، پرهیز از اصراف ، همبستگی و وفاق و تحکیم ارکان انقلاب اسلامی از رویکردهای برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر در استان کرمان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها