کد خبر: 68247 | زمان مخابره: 11:37:15 - جمعه 29 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

امام جمعه کرمان: مردم با حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همه موارد را به صورت جامع درباره انتخابات بیان کرده اند گفت: همه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش نشانه نیوز، آیت الله سید یحیی جعفری صبح جمعه پس از انداختن آرای خود در صندوق حسینیه ثارالله شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: غربی ها، دشمن نظام و جمهوری اسلامی هستند و با انگیزه های شیطانی و غلط و نه از روی دلسوزی فضای انتخاباتی کشور را به صورت مستمر رصد می کنند.
وی گفت: دشمنان جایی که مجبور به بیان واقعیت ها درباره حضور مردم باشند، از روی جبر برای این کار اقدام می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن اسلام و جمهوری اسلامی ایران است و همواره این دشمنی خود را در صحنه های مختلف نشان می دهد.
وی با تشکر از همه مردم حاضر در صحنه افزود: از همه خواهران و برادران و کسانی که براساس قانون می توانند در انتخابات شرکت کنند استدعا می کنم هرچه زودتر خود را به صندوق ها برسانند و رای خود را به صندوق بیندازند.
آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در دقایق اولیه آغاز رای گیری با حضور در حسینیه ثارالله آرای خود را به صندوق انداختند.
۴۹۶ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان برپا شده که از این تعداد ۲۹۷ شعبه در شهر کرمان است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار کرمان در ستاد انتخابات استان و برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس با فرمانداران در استان کرمان آغاز شد.
۶ هزار و ۴۲۱ صندوق اخذ رای شامل ۲ هزار و ۶۶۸ صندوق انتخابات ریاست جمهوری و سه هزار و ۷۵۳ صندوق انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان دایر شده است.
۲ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۵ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان و ۵۲ هزار و ۸۶۷ نیز رای اولی هستند.



ارسال نظر


آخرین خبرها