کد خبر: 68386 | زمان مخابره: 10:48:41 - دوشنبه 8 خرداد 1396 | بدون نظر | |

باز شماری تعدادی از صندوق های انتخابات شورای شهر کرمان

فرماندار کرمان : بازشماری ، هیچ تغییری در نتیجه انتخابات شورای شهر کرمان ایجاد نکرد.

به گزارش نشانه نیوز، محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان با بیان مطلب فوق ابراز داشت : بنا به درخواست تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمان و تصویب هیات اجرایی و نظارت شهرستان و با تائید هیأت نظارت استان ، تعدادی از صندوقهای انتخابات شورای شهر کرمان به صورت رندوم و تصادفی انتخاب و بازشماری شدند.

وی با بیان اینکه بازشماری با حضور اعضای هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان انجام شد گفت : علاوه بر آراء افرادی که درخواست بازشماری داشتند آراء ۳۰ نفر اول نیز مورد بازشماری قرار گرفت که در شمارش مجدد صندوقهای انتخاب شده ، هیچ تغییری در نتیجه نهایی حاصل نشد و ترتیب اعلام شده در لیست منتخبین شورای شهر به قوت خود باقی است.

فرماندار کرمان افزود : کار انتخابات را کاری سنگین ، حساس و دقیق دانست که اگر به درستی تدبیر و تمهید شود مایه سربلندی نظام و اگر با بی دقتی اجرا شود سبب گرفتاریهای فراوان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بحث انتخابات صبر ، حوصله ، دقت ، امانتداری و رعایت کامل قوانین باید باورِ دست اندرکاران باشد خاطرنشان کرد : اجرای انتخابات کاری جهادی ، خدایی ، ملی و میهنی است و دست اندرکاران حتما باید برای رضای خدا وارد کار شوند وگرنه این میزان کار سخت و حساس با هیچ پاداش مادی قابل جبران نیست.



ارسال نظر


آخرین خبرها