کد خبر: 69985 | زمان مخابره: 22:03:47 - شنبه 28 مرداد 1396 | بدون نظر | |

نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح با رویکرد فرهنگی-اجتماعی در کرمان افتتاح شد

باحضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضائی استان نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح با رویکرد فرهنگی-اجتماعی در محل دادگستری کرمان افتتاح گردید.

به گزارش نشانه نیوز، معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در آئین افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح گفت:این نمایشگاه با رویکرد مشاوره ای و آموزشی ویژه  خانواده های کارکنان قوه قضائیه و دستگاه های وابسته در شهر کرمان راه اندازی شده است

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی گفت: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گسترش الگوهای خانواده موفق اسلامی اقدام به برپایی این نمایشگاه شده است.

اسدی ابراز داشت: این نمایشگاه از ۵ بخش با موضوعات سبک زندگی اسلامی،تفریحات سالم،تغذیه سالم،طب اسلامی و سنتی،اقتصاد مقاومتی،کارآفرینی و کسب علم  و روانشناسی پویا می باشد

وی با بیان اینکه نمایشگاه مصباح از ۵۷غرفه تشکیل شده است،خاطر نشان کرد: بیش از ۱۸۰عنوان فعالیتی با حضور ۱۷استاد از کرمان و تهران و ۲۰روانشناس در حوزه های کاری کودک،نوجوان،خانواده سالم برگزار می گردد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: نمایشگاه فرهنگی-اجتماعی مصباح از شنبه۲۸مرداد ماه شروع به کار و اختتامیه آن۲شهریور ماه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی افزود: این نمایشگاه که در دادگستری کل استان کرمان واقع در خیابان عدالت برگزار میگردد ویژه خانواده ها کارکنان دستگاه قضائی و دستگاه های وابسته(اداره زندانها،تعزیرات حکومتی،بازرسی کل استان،ثبت اسناد،سازمان قضائی نیروهای مسلح) شوراهای حل اختلاف و ضابطین دستگاه های قضائی می باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها