کد خبر: 7118 | زمان مخابره: 15:39:00 - چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 | بدون نظر | |

گفت و گوی نشانه نیوز با مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله: فتنه و فتنه گر از نظر مردم محکوم به شکست است

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه وفتنه گر از نظر مردم مومن وانقلابی محکوم به شکست است وبه اثبات رسیده است که جواب مردم به فتنه وفتنه گران محکم وکوبنده خواهد بود.

حجه الاسلام ” جعفر سازندگی” مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز، گفت: بعد از انتخابات حاشیه‌دار ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸، انتخابات خرداد۹۲ اولین حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخاب رییس جمهور به شمار می‌رود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای- مد ظله العالی- علاوه بر اهمیت مباحث داخلی، درعرصه بین‌الملل نیز دنیای اسلام در یک پیچ تاریخی به سر می‌برد.

چشم آزادایخواهان جهان به انتخابات ایران اسلامی

وی گفت: بنابراین از آنجا که چشمان بیدار مسلمانان و آزادیخواهان جهان به کشور جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است، مشارکت یاعدم مشارکت فعال امت اسلامی و نخبگان در عرصه انتخابات می‌تواند در این گذرگاه کاملا معنا دار باشد.

حجه الاسلام سازندگی تصریح کرد: هرچقدر مشارکت مردم بیشتر باشد در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌توان به ادامه راه امیدوارتر بود.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان  یاد آور شد: بنابراین وضعیت کنونی کشور و تجمع دشمنان خارجی و منافقین داخلی بر کم فروغ کردن مشارکت مردم در عرصه انتخابات با روش‌های مختلف، بر علما و روحانیون لازم است که با تبیین فضای حاضر نقش فعالی را در جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا نمایند.

وی گفت: درمجموع می توان وظیفه روحانیت را در چند عنوان  روشنگری، رغع تنش ، بیان ملاک های اصلح ، تشویق به حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای مطرح کرد.

اقدام به موقع علیه توطئه های دشمنان داخلی وخارجی از وظایف عمده بسیج است

حجه الاسلام سازندگی به وظیفه بسیج در انتخابات ۹۲ اشاره کرد و افزود: آگاهی بخشیدن به مردم، عدم طرفداری از شخص خاص وترغیب وتشویق مردم به حضور حد اکثری در پای صنوقهای رای تبیین جایگاه فتنه وانحراف افشا واقدام به موقع علیه توطئه های دشمنان داخلی وخارجی از وظایف عمده بسیج است.

وی ادامه داد: تاثیر والای بسیج در انتخابات بسیار حاییز اهمیت است و سپاه و بسیج در همه انتخابات برای برقراری امنیت و آرامش حضور فعال داشته و در کنار نیروی انتظامی این امنیت را برقرار کرده است.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت:  بسیج  مدافع اصولگرایی است و به دفاع از این گفتمان افتخار دارد چون گفتمان اصولگرایی همان   گفتمان امام و رهبری است بدین معنا نیست که از فردی اصولگرا حمایت کند بلکه بسیج و سپاه گفتمان امام و رهبری را در بین آحاد جامعه تبیین می‌کنند و تمام ظرفیت خود را برای روشنگری فضای جامعه و معیارهای انقلاب و نظام به کار خواهدگرفت.

بعد فرهنگی باید مهمترین رکن برنامه های دولت آینده باشد

حجه الاسلام سازندگی یاد آور شد: بعد فرهنگی مهمترین رکن برنامه های دولت آینده باید باشد اگر زمان ۴ یا ۸ ساله آینده را از دست بدهیم به طور حتم ضربات جدی بر انقلاب وارد خواهد شد که شاید از ضرباتی که در گذشته به انقلاب وارد شده است بیشتر باشد جریانی که جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را بیش از ۲ دهه به صورت سازمان یافته در دستور کار خود قرار داده است  قصد دارد از حاصلش میوه‌چینی کند، که وظیفه دولت آینده در عرصه فرهنگی، ایستادگی در برابر جریان معاند فرهنگی است.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: روحانیت متعهد در گذشته خود همواره ثابت کرده که حفظ اسلام به عنوان تنها مکتب نجات‌بخش بشریت،‌ سرلوحه رفتار اوبوده  و به مصالح عالی انسان در ابعاد فردی و اجتماعی آن می‌اندیشد.

وی افزود: همانگونه  که در مواقع لزوم به تاسی سیره پیامبران الهی وامامان معصوم علیهم السلام آزادانه و با شجاعت دولت‌ها و افراد را متوجه انحرافاتشان کرده است. به همین جهت در احادیث و روایات ائمه‌اطهار،‌اهل علم همواره به عنوان نزدیکترین انسان‌ها به مرتبه نبوت دانسته شده‌اند. رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: اقرب الناس من درجه النبوه اهل العلم و اهل الجهاد.

حضور روحانیت در کنار اقشار مختلف مردم از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است

حجه الاسلام سازندگی یاد آور شد: ازمنظر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه   آنگونه که در وصیت نامه الهی -سیاسی بیان فرمودند عدم حضور روحانیت در بعضی از مقاطع انقلاب در راس گناهان کبیره است ایشان در مقاطع مختلف به روحانیت آگاه و دلسوز امر کردند تا در صحنه‌های مختلف انقلاب،‌ حضور فعال داشته باشند ایشان می فرمایند”همه در پیشگاه خداوند متعال مسئول می‌باشند.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت از مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری، کشاورز، کارگر و کارمند، همه و همه مسوول سرنوشت کشور و اسلام می‌باشند، چه در نسل حاضر و چه در نسل‌های آتیه و چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه، گناهی باشد که در راس  گناهان کبیره است” به واقع می‌توان گفت حضور روحانیت در کنار سایر اقشار مختلف مردم از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

 انتهای پیام

اخبار مرتبط

 این مطلب را فقط نامزدهای ریاست جمهوری بخوانند

رییس جمهور آینده باید چاره ای برای مهار این تورم افسار گسیخته بیندیشد

رییس جمهور آینده باید مهندسی جامعی برای اداره فرهنگی کشور داشته باشد

 



ارسال نظر


آخرین خبرها