کد خبر: 72455 | زمان مخابره: 15:45:10 - سه شنبه 14 آذر 1396 | بدون نظر | |

بازدید مدیر عامل و اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان کرمان از مناطق زلزله زده

مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان و اعضای کمیته مدیریت بحران از منطقه هجدک بخش کوهساران شهرستان راور،روستای گورک کانون وقوع زلزله و سایر روستاهای منطقه و تاسیسات گاز رسانی موجود در این مناطق در روز شنبه مورخ ۱۱/۹/۹۶ بازدید نمودند.

به گزارش نشانه نیوز، مهندس ودیعتی در ادامه بازدید گفت: ارزیابی های اولیه حاکی از این است که هیچگونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نشده است. تمامی تاسیسات گاز رسانی استان در حال سرویس به مشترکین هستند و بحمد ا… صدمه ای وارد نشده است ، وی خاطر نشان کرد کلیه پرسنل آموزش های لازم را بصورت تئوری در دوره های آموزشی و عملی در طی برگزاری مانور های مختلف تجربه نموده اند و از آمادگی لازم برخوردار می باشند . همچنین عملیات نشت یابی ایستگاه های گاز شهرها و روستاهای مجاور مناطق زلزله زده پایان پذیرفته و عملیات نشت یابی شبکه تغذیه و توزیع در دست اقدام می باشد و پرسنل گازرسانی شهرستانهای کرمان,زرند و راور تا اطلاع ثانوی به حالت آماده باش می باشند.

لازم بذکر است تا کنون پس لرزه های متعددی گزارش گردیده که بزرگترین آنها در مورخ ۱۱/۹/۹۶ و درساعت۱۴ و ۱۷دقیقه به بزرگی ۵/۵ ریشتر بوده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها