کد خبر: 73663 | زمان مخابره: 15:46:45 - دوشنبه 16 بهمن 1396 | بدون نظر | |

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛ گردهمایی هیئت امناء و خادمین بقاع متبرکه شهرستان کرمان برگزار شد

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر گردهمایی اعضای هیئت امناء و خادمین بقاع متبرکه شهرستان کرمان برگزار شد.

به گزارش نشانه نیوز، گردهمایی اعضای هیئت امناء و خادمین بقاع متبرکه شهرستان کرمان به‌مناسبت دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام فاطمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در امامزاده محمد(ع) کرمان برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام مصطفی بساوند رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان اظهارداشت: دین اسلام یکسری فرهنگ و خرده فرهنگ‌هایی دارد که باید یک مسلمان رعایت کند.

وی افزود: فرهنگ احترام به یکدیگر گذاشتن در جامعه خوب نیست و سر وقت آمدن یکی از خرده فرهنگ‌هایی است که دین اسلام را می‌سازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان بیان کرد: هیئت امنای اماکن مذهبی باید بهترین رفتار و برخورد را با مردم داشته و مردم نسبت به این موضوع حساس هستند.

وی با اشاره به اینکه خادمی مردم در اماکن مذهبی لطف بزرگی است که خدا به خدام داده کرده است گفت: این کار برکات زیادی برای انسان دارد و ثواب آن قابل شمارش نیست.

بساوند با بیان اینکه کارکرد و عملکرد امنا و خدام بقاع متبرکه در جذب مردم به دین و گسترش فرهنگ اسلامی بسیار موثر است تصریح کرد: عده زیادی هستند که آرزوی خدامی آستان امامزادگان و بقاع متبرکه را دارند که این توفیق نصیب آنها نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، گردهمایی هیئت امناء و خادمین بقاع متبرکه شهرستان کرمان با برگزاری دوره آموزشی و شعرخوانی حماسی انقلاب همراه بود.



ارسال نظر


آخرین خبرها