کد خبر: 73680 | زمان مخابره: 18:56:01 - دوشنبه 16 بهمن 1396 | بدون نظر | |

در پنجمین روز از دهه فجر صورت گرفت: افتتاح چندین طرح عمرانی در شهربابک

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی در شهربابک با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان در شهرهای جوزم و دهج و دهستان خَبر شهرستان شهربابک افتتاح شد.

به گزارش نشانه نیوز، با حضور مسئولین شهرستان شهربابک طرح های بلوار ورودی و  روکش خیابان امام (ره) شهر جوزم، بلوار امام رضا (ع) و بلوار آزادگان شهر دهج و آسفالت معابر روستاهای خبر، سرآسیاب، محمد آباد خبر و ده پایین افکوئیه، با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری ها و دهیاری ها و بنیاد مسکن افتتاح شد.

همچنین اجرای طرح جاده ورودی شهر جوزم و روکش آسفالت خیابان امام (ره) این شهر با اعتبار یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری شهر جوزم و  اجرای دو طرح بلوار آزادگان و امام رضا (ع) شهر دهج به طول ۵٫۳ کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری شهر دهج آغاز شد.

افتتاح آسفالت معابر روستاهای خبر، سرآسیاب، محمد آباد خبر و ده پایین هافکوئیه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های می‌باشند.

در حاشیه این مراسم علیرضا اسدی فرماندار شهربابک با تاکید بر تلاش مسئولین بر رفع معضل بیکاری، از برنامه ریزی در جهت اشتغال زایی در بخش دهج در سه قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت های مناسب بخش دهج در حوزه های گردشگری و صنایع دستی، بیان کرد: جذب سرمایه گذار و حمایت از آن ها در اجرای طرح ها و پروژها، می توان گام مهمی در راه پیشرفت این منطقه و اشتغالزایی برداشت که در این زمینه هم برنامه هایی در دست اقدام داریم که به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

فرماندار شهربابک در ادامه گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان را می توان با وحدت و پیگیری مکرر مسائل چه در استان و چه در کشور، سرعت بخشیم و همکاری، مدیریت و نظارت بیشتر شوراهای اسلامی و دهیارها هم در این پروسه ضروری می‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به دغدغه امام راحل ( ره)و مقام معظم رهبری بر حل مشکلات مردم و بیان کرد: با توجه به شرایط مناسب بخش دهج جهت کشاورزی و اشتغال می توان در حل مشکلات مردم اقدامات مناسبی انجام داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها