کد خبر: 73688 | زمان مخابره: 18:59:55 - سه شنبه 17 بهمن 1396 | بدون نظر | |

۲۷ پنل انرژی خورشیدی در بردسیر به بهره برداری رسید

۲۷ طرح پنل خورشیدی در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به منظور توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بردسیر به بهره برداری رسید.

به گزارش نشانه نیوز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسیر روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح پنلهای خورشیدی در گفت و گو یی گفت: ۶۳ طرح دیگر نیز با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال تا پایان سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وحید علیدادی سلیمانی افزود: در این طرح ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت ۶ ساله به مددجویان کمیته امداد پرداخت می شود.
وی ادامه داد: از این میزان ۱۰۰ میلیون ریال از محل صندوق کمیته امداد و مابقی اعتبار از محل تبصره های دولت و به عاملیت بانک ملت به متقاضیان پرداخت می شود.
علیدادی سلیمانی اظهار کرد: پس از نصب پنل و ورود انرژی برق تولیدی به مدار، ماهیانه حدود ۱۰ میلیون ریال به حساب خانوار مجری طرح واریز و یک سوم آن به عنوان اقساط وام کسر می شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی بردسیر در حال حاضر ۲ هزار و ۸۴۶ خانوار را در شهرستان تحت حمایت خود دارد و ظرف یکسال گذشته تعداد ۱۲۸ خانوار با استفاده از فرصت طرحهای اشتغالزایی به خودکفایی رسیدند.
بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها