کد خبر: 88926 | زمان مخابره: 15:11:56 - دوشنبه 2 دی 1398 | بدون نظر | |

یک پنجم شعب اخذ رأی شهر کرمان در مساجد هستند

فرماندار کرمان با بیان اینکه مساجد همواره به عنوان پایگاهی مهم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی عمل کرده‌اند گفت: ۶۰ شعبه از ۳۰۵ شعبه اخذ رای شهر کرمان معادل یک پنجم در مساجد قرار دارند.

به گزارش نشانه نیوز، علی بابایی روز دوشنبه در نشست با روسای هیات امنای مساجد شهرستان کرمان افزود: به دلیل وسعت شهر کرمان و تعداد زیاد شعب اخذ رای، ۱۵ نفر از کارکنان فرمانداری به عنوان معین انتخابات تعیین شده‌ و هر یک از آنها تمام امور مربوط به راه‌اندازی ۲۰ شعبه اخذ رأی را انجام می‌دهد.

وی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه انتخابات اظهار داشت: ۱۰۸ نفر در حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت نام کرده اند که تاکنون ۲۰ نفر از آن‌ها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده‌اند و مابقی برای ادامه روند احراز صلاحیت به هیأت نظارت ارجاع شده‌اند.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان تصریح کرد: شعب اخذ رای طی سال های گذشته مورد بازدید و بررسی قرار گرفته‌اند و برحسب تعداد آراء اخذ شده در آن‌ها برخی به دلیل بالا بودن تعداد رأی، تبدیل به ۲ شعبه و یا در نزدیکی آن‌ها شعبه‌ای اضافه شده و یا به دلیل کم بودن آراء شعبه، به جای دیگری انتقال داده شده است.

بابایی ادامه داد: تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان کرمان نهایی شده و در حال تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در آن‌ها هستم.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه انتخابات گفت: مردم در دوم اسفند سال جاری بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می دهند و اثبات خواهند کرد هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش‌های نظام هستند.

فرماندار کرمان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است ابراز داشت: نقش مجلس در پیشرفت کشور بسیار مهم است؛ اگر مجلسی مترقی، پیشرفته و انقلابی داشته باشیم که بتواند به لحاظ قانونی مشکلات کشور را حل کند؛ سبب توسعه یافتگی کشور می‌شود.

بابایی با بیان اینکه همه انتخابات‌ها مهم هستند زیرا مردم بخشی از اختیارات خود را به شخص انتخاب شونده واگذار می‌کنند و در حقیقت تصمیم‌گیر امور نظام مردم هستند تصریح کرد: در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام با انواع دسیسه‌ها سعی در سلطه بر کشور دارند؛ هوشمندی و تدبیر مردم در انتخاب افراد شایسته برای قرار گرفتن بر مسند نمایندگی مجلس بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: بعد از آنکه دشمنان نتوانستند در جنگ تحمیلی نتیجه بگیرند تهاجم فرهنگی را در پیش گرفتند و امروز هم شاهد یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه مردم هستیم تا شاید بتوانند در پایبندی مردم به نظام خدشه وارد کنند اما ملت با وجود تمام این فشارها پایداری کردند و تمام قد ایستادند.

فرماندار کرمان اظهار داشت: در قضیه گران شدن بنزین دشمنان تمام تلاش خود را کردند که آن را بستری برای ایجاد ناآرامی در کشور کنند که البته فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بود بر آتشی که آن‌ها در حال برافروختنش بودند و این نشان دهنده بصیرت بالای مردم و درک صحیح مسائل کشور و توطئه‌های بدخواهان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها