کد خبر: 9321 | زمان مخابره: 8:19:10 - یکشنبه 16 تیر 1392 | بدون نظر | |

بانوان فوتسال ایران ثابت کردند با حجاب هم می توان قهرمان شد

باحجاب و مسلمان ایرانی بالاخره حق خود را در بازی های داخل سالن آسیا (اینچئوان کره جنوبی) گرفتند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، عنوانی که از نظر ما بالاتر از هر قهرمانی است.

به گزارش نشانه نیوز، کمتر کسی پیش بینی می کرد تیم ملی فوتسال بانوان ایران با پوشش اسلامی همه حریفان را در مرحله مقدماتی و بالاتر پشت سر گذاشته به فینال مسابقات داخل سالن آسیا برسد، اما این اتفاق افتاد.
بانوان ایرانی که هدفی مهم تر و والاتر به نام حجاب اسلامی را کنار ورزش دنبال می کردند، سبکی را در ورزش به نمایش گذاشتند که می تواند به توسعه ورزش کشورهای اسلامی نیز کمک کند. البته ملی پوشان کشورمان جلوه های باشکوهی از فوتبال و استعداد بالفطره ایرانی را در این مسابقات به نمایش گذاشتند و در فینال رقابت ها با حداقل اختلاف به حریف باختند.
تیم ایرانی در حالی در وقت اضافه و آن هم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب زنان ژاپن شد که می توانست برنده نیز لقب بگیرند، منتهای مراتب اسیر بدشانسی شد. با این اوصاف و همان طور که پیشتر اشاره شد دستاورد بزرگ ما از این مسابقات، رعایت پوشش اسلامی توأم با موفقیت ورزشی بود. بانوان ایرانی با حجاب کامل خود بار دیگر نام ورزش اسلامی را بر سر زبان ها انداختند. آنها بودند که در مسابقات داخل سالن آسیا تحسین همگان را برانگیختند و حالا باید دید از بی توجهی همیشگی ورزش ایران نجات پیدا خواهند کرد؟
راد نیوز



ارسال نظر


آخرین خبرها