کد خبر: 96573 | زمان مخابره: 16:57:59 - پنجشنبه 6 آذر 1399 | بدون نظر | |

وقفی جدید برای درمان و سلامت در کرمان

رییس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: کبری گزستانی کوهپایه یک باب منزل مسکونی در شهر کرمان را وقف مخارج هزینه‌های پایگاه سلامت شهری و درمان و سلامت مردم کرد.

به گزارش نشانه نیوز، کریمی، رییس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان با اشاره به وقف جدید در شهر کرمان، گفت: با توجه به نیاز روز جامعه، کبری گزستانی کوهپایه دیروز ۵ آذر ۹۹ با حضور در اداره اوقاف ناحیه دو کرمان، یک باب منزل مسکونی واقع در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای کوچه ۲۹ به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال را در زمینه مخارج هزینه‌های پایگاه سلامت شهری احسان سپهری و درمان و سلامت مردم وقف کرد.

او انجام وقف به همت واقفان و با نیات مختلف را امری نیک عنوان کرد و افزود: یکی از کار‌های با ارزش در دنیا وقف بوده که برای انسان ماندگار خواهد بود.

کریمی بیان کرد: بیشترین وقف در شهرستان کرمان در زمینه ساخت مسجد، عزاداری و روضه خوانی است.

او بیان داشت: در روستا‌ها و بخش‌ها، واقفان همان منطقه به کمک حوزه سلامت بشتابند و برای همان مراکز، امکاناتی را فراهم و وقف مرکز کنند که این کار کمکی به بهبودی بیماران و امنیت خاطر پزشکان خواهد کرد.

رییس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: یکی از جا‌هایی که واقفان و خیران می‌توانند کمک کنند، وقف در حوزه درمان است.

او افزود: اخذ اسناد مالکیت موقوفات باعث می‌شود آیندگان از منافع وقف بهرمند شوند و سودجویان در هیچ دوره‌ای امکان حیف و میل اموال وقفی را نداشته باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها