کد خبر: 98021 | زمان مخابره: 6:58:26 - یکشنبه 21 دی 1399 | بدون نظر | |

افتخاری برای نشانه نیوز؛ ذکر نام نشانه نیوز در کتاب ارزشمند پژوهشی در ترور حاج قاسم

همزمان با نخستین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کتابی با عنوان پژوهشی در ترور حاج قاسم منتشر شد که در این کتاب از پایگاه اطلاع رسانی نشانه نیوز نیز یاد شده است .


به گزارش نشانه نیوز: خلیل اله همایی‌راد نویسنده کتاب نفیس ” پژوهشی در ترور حاج قاسم” از جانبازان دفاع مقدس و مدیرکل سابق امنیتی و انتظامی استان کرمان در مقدمه‌ی این کتاب درباره‌ی مجموعه یادداشت‌هایش با محوریت شهادت حاج‌قاسم و پیامدهای آن توضیحات مبسوطی داده است.

وی در خصوص اینکه نام نشانه نیوز را در این کتاب ارزشمند ذکر کرده است ، گفت: در ۷ فروردین ماه سال جاری ” یادداشت ترور حاج قاسم و نظریه اثر پروانه‌ای” که با بیت شعری از زنده یاد پروین اعتصامی شروع شده بود ( رودها ازخود نه طغیان می کنند، آن چه می گوییم ما آن می کنند!) به قلم اینجانب در پایگاه اطلاع رسانی نشانه نیوز منتشر شد و همین بهانه ای بود تا نام این رسانه فعال و ارزشی در کتاب پژوهشی در ترور حاج قاسم ذکر شود.

همایی ادامه داد: پایگاه اطلاع رسانی نشانه نیوز از رسانه های فعال و برتر استان بوده که با مدیریت خانمها زهره و معصومه قادر، اخباری مفید و ارزشمند با اثر بخشی بالا را منتشر می کند.


وی در این رابطه به کتاب “خون والقلم “(درباره شهدای خبرنگار استان کرمان) اشاره کرد و افزود: پیش از این مدیران این پایگاه اطلاع رسانی در جمع آوری خاطرات مربوط به شهدای خبرنگار استان کرمان در این کتاب فعالیت داشته اند و نام آنها در این کتاب نیز ذکر شده است .

نویسنده کتاب پژوهشی در ترور حاج قاسم که روز سه شنبه ۱۶ دیماه ۹۹ با حضور وزیر اطلاعات رونمایی شد در پایان گفت: نشانه نیوز پایگاه اطلاع رسانی با صداقتی است که در انتشار اخبار و تحلیل های حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت همیشه پیشگام بوده است و خوشحالیم که در فضای مجازی چنین رسانه برخطی درحال نشر اخبار مفید و ارزشی در حال فعالیت است.



ارسال نظر


آخرین خبرها