کد خبر: 120297 | زمان مخابره: 8:20:51 - دوشنبه 7 اسفند 1402 | بدون نظر | |

شهید علی حسنی گیتی‌آبادی در ۱۵ سالگی آسمانی شد

در وصیت‌نامه شهید «علی حسنی گیتی‌آبادی» آمده است: جوانان هدفشان اسلام است و براى رضاى خدا به جبهه می‌روند.

به گزارش نشانه نیوز، شهید «علی حسنی گیتی‌آبادی» نوزدهم خرداد ۱۳۴۷، در روستای لطف‌‌آباد از توابع شهرستان‌ رفسنجان به دنیا آمد.

وی تا دوم متوسطه درس خواند، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در یکم مرداد ۱۳۶۲، در مهران با سمت تک‌تیرانداز بر اثر اصابت گلوله شهید شد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «علی حسنی گیتی‌آبادی» را مرور می‌کنیم:

ولا تحسبن الذین قتلو فى سبیل ا… امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

با درود فراوان به رهبر کویر انقلاب اسلامى و سلام بر تمامى شهداى صدر اسلام، از عمار تا شهداى کربلاى ایران و سلام و درود بر رزم آوران و تلاش‌گران راه حق سخن را شروع مى‌کنم.

من خیلى خوشحال شدم که توانستم از این زندان آزاد شوم و با بال و پر زدن به‌سوى الله بروم.

امیدوارم که تمامى جوان‌ها همین هدف را داشته باشند و در راه حق بکوشند و لحظه‌اى از عمر خود را هدر ندهند.

اى کسانى که جوان‌ها را تحریک مى‌کنید که به جبهه نروند و اى منافقین که مى‌گویید فلانی به خاطر پول و براى اینکه پدرش نان ندارد به او بدهد بخورد به جبهه مى‌رود، آن‌ها هدفشان اسلام و براى رضاى خدا به جبهه مى‌روند تا شکوه و جلال و معجزه‌هاى جبهه را ببینند.

من فریاد هل من ناصر نى حسین (ع) زمان امام امت این این پیر جماران را لبیک گفته و به جبهه روانه شدم.

پدر جان و مادر گرامى، هرگز یک دانه اشکى در شهادت من نریزید و روح من را نیازارید و بر برادرانم محمد، حمید، مجید،  مصطفى و خواهرم فاطمه هم بگویید و وقتى که مى‌گویید على کجاست نگویید رفته است جبهه و در سه روز دیگر مى‌آید، مرتب بگوششان بخوانید که على شهید شده است و به برادران و تمامى قوم و خویشان هم سفارش مى‌کنم که هرگز دوست ندارم یک قطره اشکى براى شهادت من بریزید.

پدر جان و مادر گرامى، هر وقت خواستید اشک بریزید براى هر دانه اشک ۱۰ مرتبه بگویید خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگه‌دار، در ضمن مرا کنار قبر شهید حسین قربانى دفن کنید. نوید شاهد کرمان



ارسال نظر


آخرین خبرها