کد خبر: 120864 | زمان مخابره: 9:58:51 - دوشنبه 20 فروردین 1403 | بدون نظر | |

۷۹۵ پایگاه زکات فطریه مردم استان کرمان را جمع‌آوری می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از راه‌اندازی ۷۹۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود مردم فطریه خود را به‌صورت مجازی پرداخت کنند.

به گزارش نشانه نیوز، ناصر عسکری‌نژاد در گفت‌وگو یی، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر قرار داریم و مردم استان کرمان می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

وی از راه‌اندازی ۷۹۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: پایگاه‌های کمیته امداد استان در روز عید سعید فطر در قالب ۲۰۸ پایگاه امدادی، ۳۳۳ مسجد و ۲۵۴ مرکز نیکوکاری توسط هزار و ۲۹۰ نفر از همکاران ما در سراسر استان برای راحتی عزیزان نمازگزار و روزه‌دار آماده جمع‌آوری زکات فطره هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطریه در استان کرمان اشاره کرد و افزود: از مردم مومن و روزه‌دار درخواست داریم بیشتر از روش‌های دستوری و از طریق تلفن همراه و به‌صورت غیرحضوری برای پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند تا در روز عید فطر و در شلوغی جمعیت کمتر به مشکل بخورند.

وی بیان کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۴*۵# از طریق گوشی تلفن همراه خود و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۴۴ زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه زکات فطریه از زمان اعلام عید تا ظهر عید باید پرداخت شود و برنامه‌ریزی شده که در همان روز و بلافاصله مبالغ جمع‌آوری شده به دست افراد نیازمند برسد، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنم که در این ایام نسبت به سوءاستفاده برخی از افراد برای جمع‌آوری زکات فطریه افراد هوشیار باشند.



ارسال نظر


آخرین خبرها