کد خبر: 120908 | زمان مخابره: 10:21:29 - شنبه 25 فروردین 1403 | بدون نظر | |

پیش بینی بارش باران در ارتفاعات کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز و فردا در ارتفاعات مناطق جنوبی بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز در ارتفاعات جنوبی استان افزایش ابر و بارش رگباری باران دور از انتظار نیست، اما برای فردا نیز بارش‌های خیلی ضعیف در این مناطق داریم.

وی افزود: برای مناطق جنوبی استان نیز وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که فردا بر سرعت وزش باد در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان افزوده می‌شود که کاهش دید را به صورت لحظه‌ای در این مناطق داریم.

سلاجقه بیان داشت: برای روز دوشنبه نیز فعالیت سامانه بارشی در استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق کوهستانی و سردسیر برای مناطق شمال و غرب خصوصا در لاله زار و شهربابک دور از انتظار نیست لذاکشاورزان تمهیدات لازم را جهت سرمازدگی بیندیشند.

سلاجقه افزود: میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.



ارسال نظر


آخرین خبرها