کد خبر: 120910 | زمان مخابره: 11:19:56 - شنبه 25 فروردین 1403 | بدون نظر | |

عدلیه کرمان پشتیبان اجرای طرح عفاف و حجاب در استان کرمان است

رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان کرمان خبر داد و گفت:دستگاه قضایی استان کرمان درچارچوب قانون و مقررات از اقدامات پلیس، بسیج، دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و آمرین به معروف و نهی از منکر در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت حقوقی وقضایی می‌نماید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در شورای معاونین دادگستری استان کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی بود تا مومنان بتوانند بر مراتب ایمان، تقوا و معنویت خود بیافزایند.

رییس شورای قضایی استان کرمان اعلام کرد:بی حجابی جرم مشهود است و پلیس باید در چارچوب قوانین و مقررات و اختیارات خود عمل کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:علاوه بر پدیده بی حجابی در برخی موارد شاهد اشاعه فحشا از سوی برخی افراد به صورت سازماندهی شده هستیم که در این رابطه به تمام روسا ودادستان‌های سراسر استان دستور داده ایم در صورت مشاهده چنین مواردی با قاطعیت با عناصر مروج فساد و فحشا مقابله کنند.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه طبق بند ب ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی که موجبات فساد و فحشاء را در جامعه فراهم نمایند مشمول مجازات تا ۱۰ سال حبس می‌باشند، افزود:کسانی که برهنگی را در جامعه ترویج می‌نمایند مشمول این ماده قانونی هستند و به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی اعلام کرده ایم افرادی که به صورت سازماندهی شده بدنبال اشاعه فساد و فحشا و ناامن کردن فضای جامعه اسلامی هستند را شناسایی نمایند تا برخورد لازم با این افراد صورت پذیرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها