کد خبر: 120925 | زمان مخابره: 10:55:55 - یکشنبه 26 فروردین 1403 | بدون نظر | |

فرمانده انتظامی استان کرمان: حجاب مؤلفه ای ارزش آفرین و حافظ منزلت اجتماعی افرادجامعه است

 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حجاب و عفاف مؤلفه ای ارزش آفرین و حافظ منزلت اجتماعی همه افراد جامعه است.

به گزارش  نشانه نیوز،  سردار ناصر فرشید، در نشست برنامه ریزی و اجرای طرح مقابله با رفتارهای ناهنجار گفت: این طرح برگرفته از آیه ۳۱ سوره مبارکه نور به این عنوان نامگذاری شده است و همه باید در ابعاد فردی و خانوادگی تلاش کنیم نوری بر فضای تاریکی باشیم که دشمن در صدد ترویج آن است.

وی، با بیان اینکه اهداف و رویکردهای این طرح از سوی ائمه جمعه و جماعات سراسر استان و کشور به شهروندان و هموطنان عزیزمان اطلاع رسانی و بر مشارکت مسئولانه همه اقشار اجتماعی در اجرای این طرح تاکید شد افزود: حجاب و عفاف امری فطری، جا افتاده و مورد حمایت همه مردم به منزله حافظ منزلت اجتماعی افراد جامعه می‌باشد.

وی تصریح کرد: به همین سبب بود که دشمنان قسم خورده امنیت و سلامت روح و روان ملت عزیز ایران اسلامی در هجمه‌های اخیر خود به شدت بر روی کمرنگ کردن همین مؤلفه تمرکز کردند، اما واکنش هوشمندانه و مقابله گسترده خود مردم، سد راه اهداف شوم آنان شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، برخورد با افراد هنجارشکن را از جمله وظایف قانونی خادمان نظم و امنیت برشمرد و افزود: در این راستا طرح نور به منظور پیشگیری از ترویج مسائل ناهنجار در جامعه با میدان داری پلیس و همراهی مسئولان ادارات و نهادها، اصناف، واحدهای حراست، بسیج، والدین و دیگر گروه‌های مردمی به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: انشا الله با تأکیدی که رهبری عزیز بر مشارکت همگان در اجرای این طرح فرموده‌اند و با مقابله مدبرانه، مستمر و هدفمند، از فرصت طلبی هنجار شکنان و تلاش همه جانبه دشمن برای اشاعه بی بند و باری در میهن عزیزمان جلوگیری خواهیم کرد.مهر



ارسال نظر


آخرین خبرها