کد خبر: 121058 | زمان مخابره: 13:46:17 - چهارشنبه 29 فروردین 1403 | بدون نظر | |

هواشناسی: شدت بارش‌های کرمان رو به کاهش است

مدیرکل هواشناسی کرمان گفت: امروز گرچه شدت بارش در جنوب و شرق استان بیشتر از شمال این استان است، اما در مجموع شدت آن از دیروز (سه‌شنبه) کمتر است.

به گزارش نشانه نیوز، محسن عراقی‌زاده روز چهارشنبه در گفت‌‍وگو یی افزود: باتوجه به پیش بینی ها تا آخر امشب و نهایت تا فردا صبح بارش ها در شرق و جنوب شرق استان کرمان ادامه دارد.

وی به جزییات بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و تصریح کرد: بیشترین بارندگی استان کرمان در ایستگاه‌های توتوییه (از توابع بخش پاریز شهرستان سیرجان) ۲۸ میلیمتر، دهج (از توابع شهربابک) و کمسرخ (روستایی از توابع بخش راین) ۲۶ میلیمتر، بهادرآباد (از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب) ۲۵.۵ میلیمتر، باغ خوش (روستایی در دهستان سعادت‌آباد از توابع بخش پاریز) ۲۵ میلیمتر و بیدستان (روستایی از توابع خبر شهرستان بافت) ۲۳ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی کرمان تصریح کرد: روز جمعه جوی به‌نسبت پایدار خواهیم داشت، همچنین از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب غربی دور از انتظار نیست.

وی گفت: به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود لذا سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان کرمان محتمل است.



ارسال نظر


آخرین خبرها