کد خبر: 34989 | زمان مخابره: 8:54:23 - سه شنبه 24 تیر 1393 | بدون نظر | |

معرفی دستاوردهای مددجویان کمیته امداد کرمان در «نسیم مهربانی»

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: برنامه رادیویی «نسیم مهربانی» به معرفی دستاوردهای خودکفایی مددجویان کمیته امداد کرمان می‌پردازد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام سید‌جواد موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در معرفی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به پخش برنامه‌ای با عنوان «نشانی» از شبکه پنج کرمان اظهار داشت: این برنامه با هدف پرداختن به محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری‌، دین، اخلاق، امید و آگاهی می‌کوشد پاسخگوی پرسش‌های روز جوانان باشد.

وی افزود: این برنامه که هر روز قبل از اذان ظهر و همچنین اذان مغرب از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود، سعی دارد‌ تا نشانی درستی از دین و سبک زندگی اسلامی را به جوانان نشان دهد.

موسوی برنامه «آدینه وصال» را از دیگر برنامه‌های تولید سیمای مرکز کرمان معرفی کرد و گفت: آدینه وصال‌، برنامه‌ای ۳۰ دقیقه‌ای از سیمای مرکز کرمان است که به انعکاس خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان می‌پردازد و هر جمعه بعد از خبر ۲۰ از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

این مسئول از پخش برنامه رادیویی با عنوان «نسیم مهربانی» خبر داد و خاطر‌نشان کرد: «نسیم مهربانی» عنوان برنامه‌ای مشارکتی از صدای مرکز کرمان و کمیته امداد امام خمینی استان کرمان است که به معرفی دستاوردهای خودکفایی مددجویان کمیته امداد و نمایشگاهی با همین عنوان می‌پردازد.

مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان عنوان کرد: این برنامه ۶۰ دقیقه‌ای به طور زنده از رادیو کرمان پخش می‌شود و بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، ارتباط زنده، معرفی مددجویان موفق و کارشناسی را در بر دارد.

وی با معرفی نمایش رادیویی با عنوان «شکرانه» متذکر شد: «شکرانه» عنوان نمایشی ۳۰ دقیقه‌ای از صدای مرکز کرمان است که به مرور حوادث مربوط به دوران امیر مبارزالدین حاکم کرمان در سال‌های ۷۱۸ تا ۷۵۹ هجری قمری در کرمان می‌پردازد.

موسوی اذعان داشت: این برنامه ماجرای نجات یافتن امیر مبارزالدین در شورش مغول‌ها را در بستر یک درام عاشقانه روایت می‌کند که همین اتفاق منجر به ساخت مسجد جامع کرمان به شکرانه ‌زندگی دوباره ‌امیر می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها