کد خبر: 36334 | زمان مخابره: 13:12:58 - دوشنبه 3 شهریور 1393 | بدون نظر | |

پورابراهیمی عضو هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با دستور کار جلسه امروز گفت: ۱۵ عضو هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین شدند.

به گزارش نشانه نیوز، در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون اقتصادی گفت: یکی از موارد مطروحه در جلسه امروز، انتخاب ۶ نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور بودکه طی آن حسین زاده بحرینی، زارع، رجائی باغ سیائی، ندیمی، نکو و میرمحمدی  انتخاب شدند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین روح الله بیگی ئینانلو نیز به عنوان نماینده کمیسیون، در شورای مرکزی زکات جهت نظارت درشورای مذکور انتخاب شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی با عضویت پورابراهیمی، بحرینی، مددی، ندیمی، موسوی لارگانی، زارع، جلیلی، حسینی، تاجگردون، صرامی، بیگی ئینانلو، علیپور، عاشوری، نکو و حکیمی در هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد صنعت بیمه کشور موافقت کردند.

وی ادامه داد: مورد دیگر نیز مربوط به بررسی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی» بود که با رای مثبت نمایندگان در کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضوع مطرح شده دیگر نیز مربوط به سوال محمدعلی مددی از وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد گزارش واگذاری شرکت فولاد مبارکه بود که مددی، شیری، بیگی، میرمحمدی، پورابراهیمی، حسینی و حسن نژاد، اعضای هیات بررسی نحوه واگذاری ها شدند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس افزود: موضوع بعدی هم مربوط به بررسی مشکلات کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ایران بود که گزارشاتی در این زمینه ارائه و نمایندگان نیز آن را بررسی کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها