کد خبر: 37655 | زمان مخابره: 17:30:52 - جمعه 21 شهریور 1393 | ارسال نظر مسدود است. | |

بزرگترین سایت اختصاصی تیراندازی کشور در کرمان افتتاح می شود

مسابقات قهرمانی تیراندازی باکمان کشور به میزبانی استان کرمان و با برتری استان های تهران، اصفهان و یزد به کار خود خاتمه داد.
به گزارش نشانه نیوز، “مصطفی سلطانی نژاد” رییس هیات تیراندازی با کمان استان در اختتامیه این مسابقات، از افتتاح بزرگترین سایت اختصاصی تیراندازی کشور در کرمان خبر داد.
وی تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات را از ۲۰ استان ذکر کرد و افزود: در این مسابقات استانهای اصفهان، البرز، تهران، آذربایجان غربی، شرقی، چهارمحال بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، خراسان رضوی، هرمزگان، یزد، گلستان و گیلان با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: ۱۷۵ کماندار در این دوره از مسابقات شرکت دارند که ۱۱۲ نفر مرد و ۶۳ زن در مجموع در دو بخش کامپوند و ریکرو با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان از حضور زهرا نعمتی نماینده زنان معلول دنیا در سازمان ملل متحد و قهرمان مسابقات پارالمپیک را در این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کرد.
محمد جواد زاهدی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ایران باید در بحث تیر اندازی بخصوص تیراندازی با تیر و کمان در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.
وی با بیان اینکه برای ارتقاء جایگاه این ورزش اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: امیدورایم شاهد پیشرفت این ورزش در استان و کشور باشیم.
محمد رضا پورابرهیمی نماینده مردم کرمان و راور نیز ضمن ابراز خرسندی از پویایی ایجاد شده در ورزشهای همگانی و قهرمانی در استان گفت: به عنوان نماینده مجلس هر خدمتی که منجر به پیشرفت ورزش شود دریغ نخواهم کرد.
وی با تاکید بر ارتقاء جایگاه ورزش تیراندازی با کمان، گفت: شنا و تیر اندازی جزو تاکیدات دین مبین اسلام است که امیدواریم ایران بتواند در دنیا جایگاه ویژه ای را کسب کند.
پورابراهیمی ادامه داد: ورزشکارانی که نام کشور و پرچم ایران را در دنیا به احتزاز در می آورند شایسته حمایت هستند که امیدواریم بتوانیم با حمایت از این عزیزان موجب پیشرفت آنها در زمینه های مختلف ورزشی شویم.
شجاعی رییس فدراسیون تیر و کمان جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان کشور گفت: نگاه ها و نظرات ارزشمند مقام معظم رهبری را در خصوص ورزش حرفه ای و همگانی شنیده ایم و بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین با توجه به فرمایشات ایشان باید بیش از پیش، ورزش به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران گفت: ورزش پر کردن اوقات فراعت نیست بلکه خود به عنوان یک نوع شغل و صنعت محسوب می شود.
وی پرداختن به ورزش را در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی موثر دانست و افزود: پرداختن به ورزش می تواند در هر جامعه ای تاثیرات مثبتی داشته باشد.




ارسال نظر براي اين مطلب مسدود شده است.


آخرین خبرها