کد خبر: 37670 | زمان مخابره: 14:56:40 - شنبه 22 شهریور 1393 | بدون نظر | |

مدیرعامل انجمن روابط عمومی کرمان خبر داد /عضویت ۲۰۰ نفر در انجمن روابط عمومی کرمان

مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: انجمن روابط عمومی استان کرمان در حال حاضر ۲۰۰ عضو دارد.

به گزارش نشانه نیوز و به نقل از فارس، محمد بصیریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن روابط عمومی شامل ۹ نفر و اعضای علی‌البدل چهار نفر هستند و دو بازرس نیز از اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن روابط عمومی هستند. آخرین فرصت برای اعلام کاندیداتوری انتخابات هیئت مدیره انجمن روابط عمومی و عضویت در این انجمن پایان شهریور ماه جاری تعیین شده است.

مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان تصریح کرد: در اساسنامه انجمن روابط عمومی سه نوع عضویت پیوسته، وابسته و افتخاری تعیین شده است.

بصیریان ادامه داد: افرادی که مسئولیت مدیریت روابط عمومی را در گذشته و حال در دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای دولتی دارند و تحصیل‌کردگان علوم ارتباطات با زیرشاخه روزنامه‌نگاری و روابط عمومی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر به عنوان افراد واجد شرایط می‌توانند به عضویت انجمن روابط عمومی استان کرمان درآیند.

وی افزود: افرادی که مسئولیت روابط عمومی را در بخش‌های خصوصی و حقوقی مانند انواع شرکت‌ها، موسسات، سایر سازمان‌های مردم‌نهاد دارای مجوز از بخش دولتی و ثبت شرکت به عهده دارند نیز می‌توانند برای عضویت در انجمن روابط عمومی ثبت‌نام کنند.

بصیریان خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی‌های رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب هم می‌توانند برای عضویت در انجمن روابط عمومی استان کرمان اقدام کنند.

وی یادآور شد: انجمن روابط عمومی استان کرمان در حال حاضر ۲۰۰ عضو دارد و پیش بینی می‌شود، تعداد اعضای این انجمن در ماه‌های آینده به یک هزار نفر افزایش یابد تا بتوان هر چه بهتر از توان فکری و علمی این افراد برای آینده انجمن در قالب کمیته‌های مختلف استفاده کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها