کد خبر: 47311 | زمان مخابره: 8:42:53 - دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

سند مالکیت ۳ هکتار از اراضی موقوفات شهرستان ریگان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال صادر شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان از اخذ اسنادمالکیت ۳ هکتار از اراضی موقوفه فرنگیس رضویی شهرستان ریگان  به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر د

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام علی پی پر با بیان این خبر گفت: با تلاشهای  اداره اوقاف و امور خیریه  و همکاری دستگاه های نظارتی شهرستان ریگان اسناد مالکیت  ۳هکتارو۸ هزار متر مربع  از اراضی موقوفه فرنگیس رضوی اخذ و به نام موقوفه صادر شد.

   وی اظهار کرد: با پیگیریهای  یک ساله اداره اوقاف شهرستان و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ریگان و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بم حدود این اراضی مشخص و روند ثبت سند مالکیت آنها مورد پیگیری قرار گرفت.

  حجت الاسلام پی پر ارزش کل این اراضی را مبلغ ۲۰ میلیارد ریال عنوان کردوافزود: این رقبات جزء اراضی با کاربری تجاری و مسکونی می باشند.

   سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ریگان در خصوص موقوفه فرنگیس رضویی گفت: این موقوفه ارزشمند در سال ۱۳۳۰ (ه.ش) توسط بانوی خیر «فرنگیس رضویی» وقف بر طلاب و مدارس علوم دینی ،روضه خوانی در ایام ماه های رمضان و محرم و….وقف شده است.

   وی بیان داشت: اراضی و رقبات این موقوفه در شهرستانهای بم ، نرماشیر و ریگان واقع شده است که حدود۱۵۰ هکتار از رقبات این موقوفه در شهرستان ریگان قرار دارد.



ارسال نظر


آخرین خبرها