کد خبر: 51755 | زمان مخابره: 15:28:01 - سه شنبه 14 مهر 1394 | بدون نظر | |

مجتمع فرهنگی کمیته امداد جیرفت ۶۰ مددجو را زیر پوشش قرار داد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت با اشاره به آغاز به کار مجتمع فرهنگی این اداره گفت: این مجتمع فرهنگی ۶۰ مددجو را در خوابگاه های وابسته به کمیته امداد زیر پوشش قرار داده است.

 به گزارش نشانه نیوز، اسماعیل امیری  در حاشیه آغاز فعالیت مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوابگاه مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت ظرفیت پوشش۹۰ نفر را دارد.

وی تصریح کرد: ۲۷ هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جیرفت قرار دارند که از این تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز و ۸۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.
امیری گفت: دانش آموزان و دانشجویان مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت در صورت نداشتن مسکن به منظور تحصیل در این شهر می توانند از این مجتمع استفاده کنند.
وی بیان کرد: مددجویان در این مجتمع بصورت شبانه روزی و رایگان از تمام امکانات استفاده می کنند.
امیری گفت: مددجویان مجتمع فرهنگی جیرفت علاوه بر تحصیل می توانند در کلاس های فوق برنامه درسی، قرآن، احکام و مهارت های زندگی نیز شرکت کنند.
وی تصریح کرد: ۱۰ درصد جمعیت شهرستان جیرفت زیر پوشش کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که در این زمینه درصدد توانمدسازی مددجویان هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها