کد خبر: 58393 | زمان مخابره: 15:52:27 - سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

ماراتن کویر لوت با شرکت ۳۵ دونده برگزار می‌شود

مدیر اولترا ماراتن کویر لوت گفت: اولترا ماراتن کویر لوت با شرکت ۳۵ دونده در منطقه شهداد کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، پائولو برگینی  در جلسه کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به برگزاری اولترا ماراتن کویر لوت در ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ماه جاری اظهار داشت: ۳۵ ورزشکار از ۱۰ ملیت مختلف در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی افزود: زمانی که ایده برگزاری چنین ماراتن بزرگی در کویر لوت مطرح شد، هیچ اطلاعاتی در مورد ایران و کرمان نداشتم و اکنون اینجا را کشوری جذاب و باورنکردنی به لحاظ مهمان‌نوازی، زیبایی و خواست بالای آنها برای معرفی خود به دنیا می‌دانم.

پائولو برگینی افزود: اولترا ماراتن کویر لوت پروژه بزرگی است، زیرا افتخار حضور دو ورزشکار حرفه‌ای دنیا را داریم که به عنوان قوی‌ترین ورزشکاران این رشته شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: این دو ورزشکار حرفه‌ای مراکشی تاکنون فقط برای کشور خود دویده‌اند، اما امسال دعوت ما را برای شرکت در اولترا ماراتن کویر لوت پذیرفته‌اند.

مدیر اولترا ماراتن کویر لوت گفت: امیدواریم در دوره‌های بعد بتوانیم شرکت‌کنندگانی از ۴۰ تا ۵۰ ملیت را به این منطقه دعوت کنیم و تمام تلاش ما این است که در این رویداد بزرگ، ایران واقعی را به دنیا معرفی کنیم.

پائولو برگینی عنوان کرد: اینکه کار سختی است تا ایران واقعی را به دنیا معرفی کنیم، تنها در مورد زیبایی‌ها و تاریخ آن نیست، بلکه حرفه‌ای و خوب بودن ایرانی‌ها است که باید به دنیا معرفی شود.

وی ابراز داشت: اولترا ماراتن کویر لوت بعد از برگزاری، اثرات خود را خواهد گذاشت و اکنون نیز یکی از اثرات آن یعنی درخواست برای برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان در کویر داریم.



ارسال نظر


آخرین خبرها