کد خبر: 63461 | زمان مخابره: 18:41:51 - شنبه 8 آبان 1395 | بدون نظر | |

۱۳ آبان به دلیل دربرداشتن یکی از اصول تغییرناپذیر نظام، باید همواره زنده نگه داشته شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: ۱۳ آبان را باید زنده نگه داشت زیرا استکبارستیزی؛ یک فرهنگ، نماد ایستادگی و از اصول غیرقابل تغییر نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش نشانه نیوز،  مهدی صدفی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز(۸ آبان)در نشست خبری به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: تاریخ انبیاء الهی و آزادگان جهان نشان می دهد فرستادگان الهی در برابر ظالمان همواره ایستادند به نحوی که مبارزه با استکبار از ارکان حق طلبی انسان های آزاده جهان است.
وی زیاده خواهی و غارتگری و فساد انگیزی را مهمترین ملاک برای شناخت مستکبرین عالم دانست و افزود: همه عالم می دانند محور تمام چپاول ها و غارتگری ها و خوی استکباری، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب هستند که در راس استکبار قرار دادند و امنیت بشریت را در آتش زیاده خواهی خود سوختند.

 

 

صدفی با بیان اینکه نماد استکبار قطعا”آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنان است؛ همانگونه که رهبری، آمریکا را مصداق اتم استکبار معرفی کردند؛ اظهار داشت: آنان پیچیده ترین شرایط رویارویی با جبهه حق را بوجود آوردند؛ امروز شاهدیم استکبار با شعارهای توخالی از جمله آزادی و مبارزه با تروریسم -که دست پروده خودشان است- امنیت انسانیت را تهدید می کنند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران مسیر عزت خواهی و حق طلبی را طی کرده است و انقلاب اسلامی، این مسیر را نه تنها برای ملت خود، که برای جهانیان ترسیم کرده و همان مسیر را ملت با هدایت های پیامبرگونه خلف صالح امام  طی می کند؛ تصریح کرد: این، همان مسیری است که بیانگر فریاد رسای امت است.

 

 

این مسئول در ادامه به سه رویداد مهم  ۱۳ آبان اشاره کرد و با افزودن اینکه ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهم و سرنوشت ساز از مقابله ملت ایران با استکبار است؛ گفت: این روز را باید زنده نگه داشت زیرا استکبارستیزی؛ یک فرهنگ، نماد ایستادگی و از اصول غیرقابل تغییر نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امروز شاهد حوادث تلخی در دنیا از کشتار مردم بی دفاع توسط استکبار هستیم که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، نه تنها شکوه و عظمت فریاد حق طلبی است بلکه اقتدار نظام را پیش جهانیان به نمایش می گذارد و معادلات دشمن را تغییر خواهد داد و جان تازه ای به وجود انسان های مستضعف عالم می دهد.
صدفی از آغاز مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، ساعت ۹ صبح پنجشنبه جاری از چهارراه توحید به سمت مصلی امام علی علیه السلام و برگزاری تجمع پایانی همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خبر داد و اعلام کرد: برنامه های متنوعی از جمله مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری برای دانش آموزان، برنامه های ویژه کودک و نوجوان، شب ۱۳ آبان برنامه در مساجد، چاپ کتابچه و ویژه نامه به ویژه در چرایی مرگ بر آمریکا پیش بینی شده است.

 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ جنایت توسط آمریکا در قبل و بعد از انقلاب، علیه ملت ایران استخراج شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها