کد خبر: 63465 | زمان مخابره: 18:47:54 - شنبه 8 آبان 1395 | بدون نظر | |

پلمپ سه واحد صنفی رستوران متخلف در کرمان/چهار واحد صنفی اغذیه فروشی غیرفعال شد

بازپرس شعبه ۱۵دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از پلمپ سه واحد صنفی رستوران در شهر کرمان به‌دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و بیم تهدید علیه بهداشت عمومی خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، دکتر “علیرضا میرزا پور” در تشریح جزئیات بازدید سرزده از چندین واحد صنفی تهیه غذای آماده (فست فود)، اظهار کرد: با توجه به اینکه تهدید علیه بهداشت جرم محسوب می شود و طی اخبار واصله مبنی بر وجود قرائنی دال بر تهدید بهداشت عمومی، دستورپلمپ و یا غیرفعال شدن آنها صادر گردید.

وی افزود:همچنین دراین بازدید دستور غیرفعال شدن چهار واحد صنفی اغذیه فروشی به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و  برطرف شدن مشکلات و نواقص بهداشتی با نظر کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت، صادر گردید.

بازپرس شعبه ۱۵دادسرای عمومی وانقلاب کرمان عملکرد بسیاری از واحدهای صنفی که مورد بازدید قرار گرفت  رضایت بخش بود، اشاره و تاکید کرد: در صورت اثبات تهدید علیه بهداشت عمومی با مجرمان در این حوزه برخوردهای قاطع قضایی می شود و در صورت لزوم پلمپ اماکن متخلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم می توانند هر گونه تخلف در زمینه مسایل بهداشتی و غذایی را به مراکز بهداشتی یا سامانه ۱۴۹۰ اعلام نمایند.



ارسال نظر


آخرین خبرها