کد خبر: 64743 | زمان مخابره: 9:04:47 - سه شنبه 23 آذر 1395 | بدون نظر | |

نهم دی یادآور ایثار و مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه های بیگانگان است

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: نهم دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور ایثار و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های بیگانگان است.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی افزود: ملت ایران همانطور که در روزهای آغازین انقلاب برای مبارزه با رژیم ستمشاهی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران ایثارگری کردند امروز نیز برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی بیان کرد: یکی از صحنه های حضور مردم، مقابله با توطئه بیگانگان بخصوص توطئه روز عاشورای سال ۸۸ است که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت و ملت در ۹ دی همان سال با حرکتی توفنده این توطئه را خنثی کردند.

مسئول ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی در استان کرمان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از این روز به عنوان روزی ماندگار که ملت ایران شاهد تجلی قدرت خداوند متعال بود یاد کرده اند.

وی گفت: بدون شک تبیین موضوع حماسه ماندگار ۹ دی می تواند برای جامعه اسلامی بخصوص جوانان و آیندگان عبرت آموز باشد.

صدفی افزود: بزرگداشت ۹ دی در راستای ماندگاری این روز بزرگ و بخصوص تبیین فتنه سال ۸۸ و حماسه ۹ دی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، ارگان ها و همچنین تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد تشکیل شده و برنامه هایی در قالب فعالیت های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، رسانه ای، نمایشگاهی و مراسم برگزار خواهد کرد.

وی بیان کرد: توجه به بعد تبیینی واقعه ۹ دی و مشارکت اقشار مختلف مردم در برنامه های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تبیین نقش رهبری و ولایت فقیه در مهار بحران و توطئه های بیگانگان از جمله اصول و سیاست های ستاد بزرگداشت ۹ دی در استان کرمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: نشست های بصیرت افزایی بر پایه نمایشگاه های تولیدات فرهنگی و تبلیغی، نشست های شب شعر، مسابقات ورزشی، معلومات عمومی، فرهنگی، هنری و محافل قرآنی، جلسات پرسش و پاسخ و تولید نرم افزار و بسته های فرهنگی از جمله برنامه های مناسبتی ۹ دی است.

همچنین در این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی، تشکل های مردمی، سازمان های مردم نهاد استان کرمان به بیان دیدگاه خود پرداختند و آمادگی خود را به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۹ دی به عنوان روز ‘بصیرت و میثاق امت با ولایت’ اعلام کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها