کد خبر: 66030 | زمان مخابره: 11:34:42 - یکشنبه 17 بهمن 1395 | بدون نظر | |

در ایام الله دهه فجر؛ طرح دست های مهربانی در کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کرمان از آغاز اجرای طرح دست های مهربانی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان خبرداد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به برنامه های اوقاف در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از برنامه ها در راستای اجرای نیات واقفین، اجرای طرح دست های مهربانی” است که براساس وقفنامه هایی که برای کمک به افراد بی بضاعت و فقیر ذکر شده، صورت می گیرد.
وی گفت: طی دو ماه گذشته افرادی شناسایی شده اند و در ایام دهه فجر کمک به این افراد آغاز و طی یک تا دو سال همراهی می شوند تا وضعیت زندگی آنها تغییر کند.

فاطمی افزود:  برگزاری مراسم سخنرانی در راستای تبیین جایگاه نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه و امامزادگان، بهره برداری از پروژه های عمرانی اوقاف، آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای مجاور امامزادگان، برپایی نمایشگاه پوستر و کتاب ویژه دهه فجر در امامزادگان شاخص استان، برگزاری بیش از ۲۰ محفل قرآنی با حضور قاریان استانی و بین المللی، تجلیل از سه نفر از برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات قرآن از جمله برنامه های اداره کل اوقاف در ایام دهه فجر در استان می باشد.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های پیش رو در سال جاری، برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن است که مرحله شهرستانی آن آغاز می شود و این کار با تعامل آموزش و پرورش انجام و برگزیدگان هر رشته به مرحله استانی معرفی می شوند.



ارسال نظر


آخرین خبرها