کد خبر: 70202 | زمان مخابره: 10:08:46 - یکشنبه 5 شهریور 1396 | بدون نظر | |

سندیکای بانکی برای تامین مالی تامین آب شرب در استان کرمان تشکیل شد

با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، سندیکای بانکی برای تامین مالی پروژه‌های خط انتقال آب استان کرمان تشکیل شد.
نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، سندیکای بانکی برای تامین مالی پروژه‌های خط انتقال آب استان کرمان با حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره بر اهمیت اجرای پروژه‌های تامین آب شرب استان کرمان به ضرورت اجرایی شدن این پروژه‌ها تاکید کرد.

پورابراهیمی با اشاره به اقدامات خوب بانک صنعت و معدن تصریح کرد: انتظار داریم این بانک با همکاری سایر بانک‌های مهم با تشکیل سندیکای تخصصی بانکی نسبت به تامین مالی پروژه‌های تامین آب شرب استان اقدام کنند.

در این جلسه پس از طرح مباحث استاندار کرمان، گزارش مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان ارائه و پس از بررسی دیدگاه‌ها، مقرر شد تامین مالی پروژه‌ها آب شرب استان کرمان از طریق تشکیل سندیکای تخصصی با مسئولیت بانک صنعت و معدن و حضور بانک‌های سپه و بانک ملی عملیاتی شود.

در این جلسه همچنین شرکت آب‌منطقه‌ای کرمان موظف شد گزارش پروژه‌های آبرسانی کرمان را ظرف یک هفته به بانک مربوطه ارائه و پیگیری امور را برعهده داشته باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها