کد خبر: 71689 | زمان مخابره: 12:08:15 - یکشنبه 30 مهر 1396 | بدون نظر | |

احداث مجتمع بزرگ احسان ماندگار در کرمان توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: تالار بزرگ احسان ماندگار یک مجتمع چند منظوره برای مراسمات ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌ها و …در شهر کرمان در مساحتی بالغ بر۱۴ هزار متر مربع توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست ساخت است.

به گزارش نشانه نیوز، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان در حاشیه بازدید از پروژه تالار بزرگ احسان ماندگار اوقاف در شهر کرمان وقف را یکی از ابزارهای بزرگ ساماندهی اقتصادی در استان دانست.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی گفت: بخش‌های غیردولتی از جمله اوقاف می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی در راستای خلق ثروت و ایجاد اشتغال داشته باشد که نمونه بارز آن احیا و عمران موقوفات استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع بودجه دولت بالغ بر ۷۰درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود لذا استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، بنگاه‌های اقتصادی، اوقاف و … بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان داشت: تالار بزرگ  احسان ماندگار  یک مجتمع چند منظوره برای مراسمات ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌ها و …در شهر کرمان در مساحتی بالغ بر۱۴ هزار متر مربع توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست ساخت است.

وی هدف از تأسیس این بنای عظیم را سرمایه‌گذاری و درآمدزایی بر روند رشد و توسعه و آبادانی موقوفات استان عنوان کرد و گفت: در طراحی این ساختمان از جلوه‌های معماری سنتی – اسلامی استفاده می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها