کد خبر: 72213 | زمان مخابره: 9:54:48 - پنجشنبه 2 آذر 1396 | بدون نظر | |

گزارش بازدید خبرنگاران به همت سازمان صنعت، معدن و شرکت هلدینگ میدکو؛ ۹۱ درصد کارکنان مجتمع مس میدوک بومی هستند

 

رئیس مهندسی استخراج مجتمع مس میدوک عنوان کرد: ۱۷۰ نفر در این معدن مشغول بکار هستند که از این تعداد ۹۱ درصد بومی می باشند.

به گزارش نشانه نیوز، خواجه زاده خاطرنشان کرد: این مجتمع ذخیره ماده معدنی بیشتری دارد و قابل استخراج با روش زیرزمینی است ولی در حال حاضر به صورت روباز ۲۰۰ میلیون تن مس استخراج می شود.

سدالله خواجه زاده رئیس مهندسی استخراج در جمع خبرنگاران به تولیدات این مجتمع اشاره کرد و گفت: معدن میدوک هر ساله ۸ میلیون تن استخراج برای کارخانه دارد که ۳۲ میلیون تن استخراج کل معدن می باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به ذخیره ای که این معدن دارد عمر آن ۱۸ سال است، ابراز داشت: کار اجرایی این معدن توسط دو شرکت اولنگ و مبین صورت می گیرد.

وی با اینکه همراه با استخراج اکتشاف نیز صورت می گیرد، عنوان کرد: هر سال طرح های ایوازی براساس شرایط اقتصادی انجام می شود به نوعی که بتوان شرایط پایدار تولید را نیز داشته باشیم.


خواجه زاده اذعان داشت: در حال حاضر استخراج براساس آخرین تکنولوژی و رقابت با کشورهای جهانی به صورت نرم افزاری انجام می شود.
وی در پایان با یادآوری فرآیندی که در این معدن وجود دارد فرآیند پویایی  است، ابراز داشت: بیشتر هزینه های معدن مربوط به حمل مواد می باشد که ۷۰درصد را در بر می گیرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها