کد خبر: 80164 | زمان مخابره: 11:18:58 - شنبه 23 دی 1396 | بدون نظر | |

۲۲ مسئول استان برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید کرمان را بر عهده دارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان طی سال آینده گفت: ۲۲ نفر از مسئولان استان کرمان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده اند.

به گزارش نشانه نیوز، سردار غلامعلی ابوحمزه روز شنبه در نخستین نشست کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان با بیان اینکه دومین کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید این استان در پایان سال ۹۷ به شکلی متمایز و بزرگ برگزار خواهد شد افزود: نخستین کنگره شهدای این استان در سال ۱۳۷۷ برای نخستین بار در کشور برگزار شد و سایر استانهای کشور نیز از این حرکت الگو گرفته و حرکت های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، بنا داریم در پایان سال ۹۷ (اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند) دومین کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از حدود سه ماه قبل کار آماده سازی زمینه های لازم برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان را آغاز کرده ایم و در این رابطه یک مجموعه نیز تدوین شده است.
سردار ابوحمزه به اهداف کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان اشاره و بیان کرد: تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش ها و آثار حماسه هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان های امام راحل (ره) از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.
وی گفت: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان تشکیل و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده است.
سردار ابوحمزه ادامه داد: ضرروت دارد که این کنگره از غنای گسترده و وسیع برخوردار باشد و حرکت های جدیدی را در مقابل سایر کنگره های برگزار شده در کشور ارائه کند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اعضای ستاد بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان دیداری را با رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند داشت.
وی افزود: یکی از سخنرانان پیشنهادی کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی خواهد بود و در برگزاری این کنگره نیز از نظرات این سرباز فداکار ولایت استفاده خواهیم کرد.
وی یادآور شد: از هر ابتکار، نوآوری و پیشنهاد مشخص برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان استقبال می کنیم.
نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی استان کرمان در دوران دفاع مقدس ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.



ارسال نظر


آخرین خبرها